نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شکار جدید و بزرگ عربستانی‌ها کیست؟/ گران‌ترین بازیکن تیم لیگ برتری در مسیر الاتحاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موسی دیابی قصد دارد با قراردادی هنگفت از استون‌ویلا به الاتحاد بپیوندد.

موسی دیابی خرید رکوردشکن استون‌ویلا قرار است با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو (۵۰.۶ میلیون پوند؛ ۶۵.۳ میلیون دلار) به الاتحاد بپیوندد. این بازیکن ۲۵ ساله با شرایط شخصی و قرارداد بلندمدت با باشگاه عربستانی به توافق رسیده است.

دیابی تابستان گذشته از بایرلورکوزن با قراردادی ۵ ساله که تا ۲۰۲۸ اعتبار دارد به ارزش حدود ۴۰ میلیون یورو به همراه افزودنی‌ها به ویلا پیوست. او در فصل گذشته ۵۴ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، ۱۰ گل و ۹ پاس گل داد و در تمام ۳۸ بازی ویلا در لیگ برتر حضور یافت و این باشگاه برای اولین بار در عرض ۴۱ سال به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. دیابی در تابستان گذشته نیز قبل از انتقال به ویلا به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیوند خورده بود و مورد توجه النصر قرار داشت.

وزارت ورزش عربستان سعودی تابستان گذشته اعلام کرد که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور (PIF) کنترل چهار تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان (الاهلی، الاتحاد، الهلال و النصر) را در دست گرفته و این امر منجر به هجوم استعدادهای خارجی شد. الاتحاد کریم بنزما را از رئال مادرید، انگولو کانته را از چلسی و فابینیو را از لیورپول به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: کریم بنزما: رئال مادرید همیشه بهترین تیم جهان است/ زمان خوبی تیم را ترک کردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی