نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
کریم بنزما
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم بنزما در مصاحبه اخیرش در مورد رئال مادرید و علاقه‌ای که به این تیم دارد صحبت کرد.

کریم بنزما مصاحبه‌ای با مارکا انجام داد که یکشنبه شب منتشر شد و در مورد رئال مادرید، فصل جدید و چیزهای دیگر صحبت کرد. واضح است که رئال مادرید بخش مهمی از مصاحبه بود و او چیزهای خوبی درباره تیم سابقش گفت. این مرد فرانسوی پس از کسب ۴ عنوان قهرمانی لالیگا و ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم گرفت از باشگاه جدا شود و به الاتحاد در عربستان سعودی بپیوندد.

بنزما در بهترین فصلش، در ۲۰۲۲-۲۰۲۳، در ۴۶ بازی ۴۴ گل به ثمر رساند و رئال مادرید یک دبل داخلی و اروپایی به دست آورد. تصمیم او برای ترک مادرید غافلگیرکننده بود اما به عنوان بخشی از استراتژی باشگاه در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال پذیرفته شد. تعداد گل‌های بنزما در رئال مادرید با ۳۵۴ گل در ۶۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها، او را در رتبه دوم لیست برترین گلزنان تاریخ باشگاه پس از هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو با ۴۵۰ گل، قرار داده است.

احساسش از قهرمانی دوباره رئالی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

شادی. شادی زیاد. این تیم من است و من همیشه در کنار رئال مادرید و هم‌تیمی‌هایم خواهم بود. رئال مادرید رئال مادرید است، منحصر به فرد.

از ترک باشگاه پشیمان است؟

برخی از بازیکنان می‌آیند و برخی دیگر می‌روند. همیشه همینطور است. لحظه مناسبی بود. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم احساس خوشحالی می‌کنم. فصل گذشته آنها قدرت و فوتبال خوب ارائه دادند و به همین دلیل قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ شدند.

آیا تیمی می‌تواند در آینده بهتر از رئال مادرید باشد

این بهترین تیم جهان است. همیشه قوی است و برای همه چیز می‌جنگد. وقتی به اطراف نگاه می‌کنم هیچ تیمی را نمی‌بینم که بتواند بهتر باشد.

کریم بنزما

توپ طلا در این فصل باید به چه کسی برسد؟

نظر من روی وینی است چون او نه فقط به خاطر کارهایش در این فصل، بلکه به خاطر کارهایی که سال گذشته انجام داده سزاوارش است. او با فوتبالش و کاری که با توپ انجام می‌دهد یک سر و گردن بالاتر از بقیه بود. او یک فوتبالیست کامل است.

بهترین ویژگی‌های وینی به عنوان یک فوتبالیست

او می‌تواند به تنهایی یک بازی را برنده شود، البته با کمک هم‌تیمی‌هایش، اما وقتی رئال مادرید به او نیاز دارد بسیار خوب عمل می‌کند و به همین دلیل است که فکر می‌کنم شایسته توپ طلا است. او همیشه آنجاست و همیشه حضور دارد. بازیکن مورد علاقه من وینی است.

در مورد ورود امباپه

می‌دانستم که دیر یا زود امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. من همیشه به این موضوع فکر کرده‌ام و همینطور هم شد. او بازیکن بزرگی است.

آیا رئال مادرید می‌تواند به قهرمانی ادامه دهد؟

حتما حتما. واقعا من تیمی را نمی‌بینم که بهتر از رئال مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: عجیب اما واقعی؛ امباپه پردرآمدترین بازیکن لالیگا نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی