یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
۱۵ |
۷
پرسپولیس با اختلاف قعرنشین مدعیان لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس هم از نظر بودجه و هم به لحاظ سقف قرارداد بین مدعیان آخر است!

به گزارش خبرورزشی، با وجود خصوصی شدن و تعیین مالکیت برای پرسپولیس، هنوز این باشگاه برای هزینه کردن به شدت مشکل دارد و مشکلات مالی این باشگاه باعث شد تا چند ستاره اصلی و تاثیرگذار این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جدا شوند. پرسپولیس حتی برای پیدا کردن جانشین برای ستاره‌های از دست داده خود هم دچار مشکل بود و نتوانست با چند بازیکن مدنظر خود قرارداد ببندد.

به غیر از چند بازیکن پرسپولیس که خیلی زود برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند، سایر نفرات با پیشنهاد مالی پرسپولیس کنار نیامدند و کارشان برای مذاکره به جلسات بعدی کشید. نفراتی هم که بدون مشکل با پرسپولیس تمدید کردند، خودشان علاقه به ماندن داشتند و نمی‌خواستند پرسپولیس را از دست بدهند.

در حالیکه همین نفرات می‌توانستند با رقم بالاتر با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کنند. پرسپولیس آنقدر درگیر مشکلات مالی است که نه جانشینی برای بازیکنان جدا شده پیدا کرده و نه تیمش را برای حضور در لیگ نخبگان تقویت کرده است. سقف قرارداد ۲۰ میلیاردی صدای خیلی از بازیکنان این تیم را در آورده و باعث جدایی ستاره‌ها شده است. همچنین چند بازیکنی که مدنظر پرسپولیس بودند به دلیل همین پیشنهاد ۲۰ میلیاردی یا کمتر حاضر به عقد قرارداد با این تیم نشدند.

پرسپولیس هم به لحاظ بودجه و هم از نظر سقف قرارداد در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر مثل استقلال، تراکتور و سپاهان در قعر جدول قرار دارد و رتبه آخر با اختلاف متعلق به قهرمان لیگ برتر است. همین موضوع باعث شده تا پرسپولیسی‌ها تا این لحظه بازنده بزرگ نقل و انتقالات باشند و صدای هواداران این تیم هم بابت نقل و انتقالات ضعیف در بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    با توجه به سابقه گذشته آقای درویش و احترامی که برای خودشون خریدن طبق گفتشون ما هواداران صبر کردیم و صبر میکنیم تا شروع بازی ها... با احترام به همه ما قهرمانی آسیا میخوایم و تمامی جام های داخلی هم امسال برای ما از هر سال واجب تره. اگر میخوایم در آسیا موفق بشیم، یک دیدگاه میتونه این باشه: با جذب (دفاع راست دوم) و (دروازه بان خارجی یا نیازمند) و (قلی زاده) و (نورالهی) و (تمدید گولسیانی یا جایگزینش) و (جایگزین نعمتی) و (یحیی عطیه الله یا میلاد محمدی)
    • joker IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      پرز میگه پول نداریم سقف و رعایت کردیم بعد تو میگی اینارو بگیرن اگر اینهایرو که گفتی بگیرن سقفو باید پاره کنه همین الان احمدزاده و علیپور و این مراکشیه نزدیک ۲۰۰ تا اب خورده تمدیدیها هم هستن
    • ارتش سرخ IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      در جواب دوستمون joker : ۱. آقای درویش باید مدیریت کنه فکر میکنم عمری نیم فصل میرسه و سرلک رو هم نمیدونم، میتونه اسدی و رفیعی و گوهری و حتی صادقی با شرط تمدید و عبدی و سورگی و بابایی مهاجم رو قرضی به تیمای دیگه واگذار کنه. ۲. علیپور و احمدزاده بیشتر از ۴۰ الی ۴۵ میلیارد نشده. ۳. میشه با رعایت سقف این خریدا رو انجام داد.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    پرسپولیس عشقپولیس مظلوم سربلند هست
    • سیروس IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      مظلوم!!باعث انبساط خاطر شدی
  • . IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    الان این کار خوبه یا بد؟!!!! بجای اینکه از این حرکت حمایت کنید اینگونه مطلب کار میکنید؟ مگه بارها نگفتید پول بی حساب در فوتبال سرازیر شده . خب یک تیم داره قانونمند کار میکنه چرا حمایت نمیکنید؟
  • رقم IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    شما گفتید و ما بارو کردیم. عدد و رقمش کو؟ همین الان در ترنسفرمارکت پرسپولیس 1.5 میلیون یورو از استقلال، 2.8 میلیون یورو از تراکتور و 3.5 میلیون یورو از سپاهان بالاتره
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      کیسه همه را به کیش خود پندارد
    • آبی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      تازه هنوز سه خارجی مونده جذب کنن
    • اریا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      بزرگوار،،اونی که تو دیدی، قیمت بازیکنان از نگاه ترانسفر مارکته،، نه مبلغ قردادی که بازیکنان گرفتن،، ارونوف نزدیک به سه میلیون دلار قیمت خورده، یعنی پرسپولیس سه میلیون دلار به این بازیکن پول داده،، کمی اطلاعاتت رو ببر بالا، بعد کری بخوان
    • SIA US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      اون به خاطر ارزش بازیکناشِ که تو خود پرسپولیس به این قیمت رسیدن! مثل تاس از جیب مردم هزینه‌های سرسام‌آور نکردن
  • خوزستانی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    تا الان پرسپولیس از لحاظ سقف شاید چهارم هستش
  • رقم IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    در جواب آریا با قیمتهایی که در ترانسفرمارکت درست یا غلط اعلام شده، نکنه انتظار داری مثلاً اورنوف حاضر به بستن قرارداد با 30-40 میلیارد تومن شده باشه؟ پس این ارقام به اندازه کافی معنادار هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی