توصیه گاریدو به باشگاه پرسپولیس؛ دنبال بازیکن اروپایی، لاتین و استرالیایی نباشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استرالیایی مدنظر باشگاه پرسپولیس مورد تایید گاریدو قرار نگرفت و با توجه به جوسازی برخی کانال های خبری مرتبط با دلالان فوتبال، به نظر می رسد دلالانی که این مربی اسپانیایی را به ایران آوردند، با او شرط کرده باشند خارجی ها فقط از کانال آنها بیایند

به گزارش خبرورزشی، جدایی احتمالی عبدالکریم حسن گمانه زنی ها در مورد جذب جانشین او را افزایش داده است به گونه ای که به جز یحیی عطیه‌الله و میلاد محمدی نفرات دیگری نیز در این پست به باشگاه معرفی شدند که یکی از آن ها جیسون آلن دیویدسون استرالیایی بود.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که برای جذب بازیکن خارجی نگاه بسیار سخت گیرانه ای دارد، درنهایت این مدافع چپ ۳۳ ساله‌ را نپسندید. سرمربی پرسپولیس نگاه ویژه ای به خرید خارجی دارد و به همین دلیل پیشنهاد کرده با توجه به این که بازیکنان اروپایی و آمریکایی از فرهنگ متفاوت می آیند و نوع تفریحات آن ها با بازیکنان آفریقایی و عرب متفاوت است، باشگاه اولویت را روی جذب بازیکنان عرب و افریقایی بگذارد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس برای جیسون آلن دیویدسون استرالیایی دعوتنامه فرستاده بود، امروز گاریدو به باشگاه اعلام کرد ترجیحش این است که ابتدا شرایط جذب بازیکنان عرب، افریقایی و ایرانی را بررسی کند.

باشگاه پرسپولیس به جز دو گزینه قبلی خود یعنی عطیه‌الله و میلاد محمدی به سراغ گزینه های دیگر نظیر همین بازیکن استرالیایی که سابقه قهرمانی در جام ملتهای آسیا و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، رفت و اصرار داشت این بازیکن هر چه سریع تر به ایران بیاید اما گاریدو به باشگاه اعلام کرده این بازیکن استرالیایی که در اروپا بازی کرده، با ایران تفاوت فرهنگی دارد. البته شاید دلال هایی که گاریدو را به ایران آورده اند، با او شرط کرده باشند فقط از کانال خود آنها بازیکن خارجی بگیرد.

باشگاه پرسپولیس بدون توجه به قول و قرار دلال ها با گاریدو، تلاش می کند دست به جذب بهترین گزینه موجود در بازار بزند و درست به همین دلیل توجه چندانی به بازی دلال ها که در فضای مجازی شروع به سمپاشی می کنند، ندارد اما به هرحال خرید بازیکن باید با رضایت سرمربی تیم باشد و همین موضوع باعث شده پرسپولیس ابتدا منتظر روشن شدن تکلیف عطیه الله و میلاد محمدی بماند.

جیسون آلن دیویدسون استرالیایی که باشگاه پرسپولیس در تاریخ 14 جولای برای او دعوتنامه فرستاد که به تهران بیاید، دو فصل اخیر در یوپن بلژیک بازی کرد و گاریدو می گوید باتوجه به سابقه حضورش در فوتبال هلند و انگلیس و ... تا با فرهنگ زندگی در ایران خو بگیرد، زمان می برد ولی بازیکنان عرب زودتر با فرهنگ فوتبال ایران سازگار می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • احمدرضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    دقیقا حق با گاریدو هست،بازیکنان عرب ،مسلمان،افریقایی،برزیلی در فوتبال ایران بیشتر سازگار هستند در اروپا هم اروپای شرقی ها بهتر سازگاری دارند
  • مهدی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    بهترین گزینه میلاد محمدیه که هم تجربه هم عشق به تیم وهم ایرانیه
  • اسماعیل IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    سرمربی درست می گوید ، ببینید برای آخرین بازیکن استرالیایی پرسپولیس چه اتفاقی افتاد ،حتی بازی نکرد ورفت وپول گرفت.
  • مهران IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    وقتی سرمربی توسط دلال معرفی بشه تا ثریا میرود دیوار کج ، بازیکن بزرگ مربی بزرگ میخواد نه دلال بزرگ
  • پرسپولیس US ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    اتفاقا گزینه ی استرالیایی بسیار سطح پایین و گزینه ی دلالها بود که با هوشیاری سرمربی از دایره ی انتخابها کنار گذاشته شد . قطعا یحیی عطیه و حتی میلاد محمدی نسبت به او بهتر هستند.
  • کوتاه ترین سایه IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    گاریدو حرف بسیار معقول ومنطقی‌ای زده و باعث شد بهش امیدوار شم اما اینکه نویسنده یه فرض مغرضانه رو در نظر می‌گیره و بعدش توضیح می ده که باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن بازی دلال‌ها به دنبال بهترین گزینه هاست در حالی که قبلش حرف درست ومعقول ومنطقیه گاریدو به هیچ انگاشته و مغرضانه سعی کرده تلویحا چیزی که باشگاه به دنبالشه(خرید بهترین گزینه‌ها) رو با منافع سرمربی متضاد یکدیگر وانمود کنه،، از اصول حرفه ای روزنامه نگاری وجوانمردی به دور هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی