اولین مصاحبه رسمی فلیک در بارسلونا/ از لاماسیا متشکرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک برای اولین بار پس از قبول سرمربیگری بارسلونا به گفتگو نشست و از تجربیاتش در این باشگاه صحبت کرد.

تقریبا دو ماه از اخراج ژاوی هرناندس و انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی بارسلونا می‌گذرد و سرمربی آلمانی روز شنبه اولین مصاحبه خود را با بارسا وان، کانال رسمی رسانه‌ای بارسلونا، انجام داد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد، از جمله تجربیاتش در چند هفته اول کارش در این باشگاه و استعداد عالی جوانانی که در آکادمی باشگاه حضور دارند.

«من از روز اول شور و شوقی که مردم اینجا دارند را حس کردم، هواداران، رئیس‌... همه کسانی که در اینجا برای بارسلونا کار می‌کنند این شور و اشتیاق را دارند، از خود گذشتگی برای ارائه بهترین‌شان برای این باشگاه، و این برای ما عالیست چون می‌خواهیم بخشی از این باشگاه باشیم و همچنین می‌خواهیم با این اشتیاق و این فداکاری زندگی کنیم، می‌خواهیم نهایت تلاش‌مان را بکنیم تا این باشگاه را به سطح بالاتری ببریم. نمی‌دانم موفق می‌شویم یا نه، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

زمانی که تصمیم گرفتم مربی شوم به بارسلونا نگاه کردم زیرا آنها فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. می‌توانید ببینید که چگونه بازیکنان را توسعه می‌دهند، و همچنین شور و شوقی که در اینجا احساس می‌کنید باورنکردنی است، و به همین دلیل است که از اینجا بودن خوشحالم. از روز اول آن را احساس کردم، همه احترام می‌گذارند، چیزهایی که در این باشگاه تجربه می‌کنیم باورنکردنی است.»

فلیک با بازیکنان در پیش‌فصل تمرین کرد و اعتراف کرد که از سطح بازیکنان جوان‌تری که در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند بسیار شگفت‌زده شده است.

«از لاماسیا متشکرم. چیزی که در اولین جلسات تمرینی می‌بینم باور نکردنی است. معمولا وقتی بازیکنان ملی‌پوش هنوز در تعطیلات هستند و بازیکنان جوان زیادی به تیم می‌آورید، کمی کیفیت پایین می‌آید. اما اینجا اصلا اینطور نیست.»

انتظار می‌رود که فلیک راه ژاوی را در ارتقای بازیکنان جوان به تیم اصلی ادامه دهد. فصل گذشته بازیکنانی مانند لامین یامال، پائو کوبارسی، فرمین لوپس و هکتور فورت به تیم اصلی راه یافتند. باید صبر کرد و دید که چه کسانی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ موفق به راهیابی به تیم اصلی بارسلونا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی