پشت پرده جلسه فدراسیون و ستادکل نیروهای مسلح/ جلالی قطعا سرباز خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی فدراسیون فوتبال به دنبال رفع مشکل سربازی بازیکنان ملی پوش است که جلسه اخیر آنها در این خصوص خروجی متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، مشمولیت سربازی برای بازیکنان تیم ملی مسئله مهمی است که آینده برخی از ملی پوشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چند روز قبل خبر رسید ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون برای حل این مشکل با فدراسیون فوتبال جلسه گذاشته اما نکته اینجاست که جلسه فوق تنها درباره بازیکنان لژیونر بوده است.

طرفین درخصوص نحوه رفت و آمد لژیونرها به کشور و بازی آنها در راه مقدماتی جام جهانی به جمع بندی رسیدند اما اصلا صحبتی درخصوص ملی پوشانی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند، مطرح نشد چرا که از ابتدا هم قرار بود آنها برای گذراندن خدمت سربازی به تیم‌های نظامی ملحق شوند. این یعنی اصلا قضیه ملی پوشانی نظیر امید نورافکن و ابوالفضل جلالی حتی در این جلسه بیان نشد چراکه آنها برای ادامه فوتبالشان باید به ملوان ملحق شوند.  

در همین خصوص باشگاه استقلال هم از ابتدا در جریان مشمولیت سربازی ابوالفضل جلالی قرار داشت اما تنها با بازی رسانه‌ای، این موضوع را فرسایشی کرد تا صدای اعتراض هواداران بلند نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    وحید امیری و مهدی ترابی سربازی نرفتن ولی تا آخر توی پیروزی بازی کردن. جلالی توی بهترین دوران فوتبالی خودشه و باید بهش معافیت بدن و سیاست یک بام و دو هوا باید کنار گذاشته بشه
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    پس خون لژیونرها قرمز تر است .اگر بازی کنان تیم دیگری بودند هم حداقل در مورد آنها صحبت می شد .واقعا متاسف هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی