نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟
ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس از تارتار به‌خاطر یک دروازه‌بان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس از مهدی تارتار به شدت دلخور هستند.

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا اخباری گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند است. در این میان شایعات زیادی در مورد مصدومیت اخباری منتشر شده اما نگاهی به عملکرد این دروازه‌بان باتجربه در فصل گذشته نشان می‌دهد او در ۲۸ بازی برای گل گهری‌ها به میدان رفته است. آماری که تایید می‌کند اخباری مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

در همین ارتباط خبردار شدیم با وجودی که محمدرضا اخباری مذاکرات خوبی با باشگاه پرسپولیس و حتی گل گهری‌ها برای این انتقال انجام داده، اما مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید گل گهر با این انتقال مخالفت کرده و از او خواسته در محل تمرینات این تیم در سیرجان حضور پیدا کند. تارتار به اخباری تاکید کرده تا زمانی که دروازه بان جذب نکند اجازه جدایی به او نمی‌دهد و عملا با این وضعیت بعید است تارتار با انتقال این دروازه بان به پرسپولیس موافقت کند.

همین موضوع باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده و آن‌ها به سیاست سرمربی پرسپولیسی گل گهر انتقادهای زیادی را مطرح کرده اند. ادعای پرسپولیسی‌ها این است که که تارتار مخالفتی با جدایی سامان فلاح و انتقال او به باشگاه استقلال نشان نداد اما در مواجه با پرسپولیس حاضر نیست موافقت خود را با صدور رضایت نامه اخباری اعلام کند. گفتنی است مهدی تارتار هر فصل یکی از نامزدهای سرمربی پرسپولیس است اما با اقبال هواداران این تیم همراه نیست و باید دید درنهایت تارتار چه تصمیمی برای دروازه بان باتجربه خود خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • امیر IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    اتفاقا اخباری دروازه بان شش دانگی نیست و درضمن مصدومیتی کهنه دارد.
  • درویش پرز IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    از حسادت و کینشه که نذاشتیم سرمربی پرسپولیس بشه. کروار و رفتارش انگار دشمنه پرسپولیسه
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    اتفاقا اگر تارتار کار خوبی را که اشتباهی برای پرسپولیس انجام داده همین مخالفت با رفتن اخباری به پرسپولیس است .اخباری دروازه بان خوبی نیست وضعف اساسی دارد.واما رفتن سامان فلاح به استقلال تهران با توجه به مصدومیت او فکر کنم تارتار ناخواسته به پرسپولیس کمک کرده تا از دوصفر بازیکن باهم راحت شود.ضمنا خود تارتار درحد مربیگری درپرسپولیس نیست.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    پرسپولیس بهتره با پیشنهاد معقول و منطقی و آپشن مجید عیدی رو بگیره از گل گوهر، اخباری مصدومیت کهنه داره و تراکتور هم به همین خاطر کنار گذاشتش؛ دروازه بانان ایرانی که لایق پوشیدن پیراهن شماره ۱ پرسپولیس هستن فقط و فقط امیر عابدزاده و پیام نیازمند هست.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    از دستش ناراحت نیستم و بابت فصل پیش هم ازش معذرت میخوایم بابت جذب اسدبیگی و خوشحالم از کارش بخاطر مصدومیت طولانی و کهنه اخباری اگرنه از تراکتور کنار گذاشته نمیشد. هیچ کس در ایران بجز امیر عابدزاده و پیام نیازمند لیاقت شماره ۱ پرسپولیس رو ندارند. دروازه پرسپولیس جای بزرگانی چون عقاب آسیا احمدرضا عابدزاده بوده.❤ از اومدن اسم های دیگه اصلا خوشحال نمیشم و اگه اون دو عزیز نشد فقط خارجی.
  • مجید پرسپولیسی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    مطمئن باشید چوبشو میخوره
  • جلال IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    واقعا دلیل مشکل تارتار با پرسپولیس نمیفهم کلا هر وقت به پرسپولیس میرسد مسخره بازی هایش گل میکند
  • جلال IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    واقعا دلیل مشکل تارتار با پرسپولیس نمیفهم کلا هر وقت به پرسپولیس میرسد مسخره بازی هایش گل میکند
  • کیون IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    اولآ پیام نیازمند یا پورحمیدی یا ملی پوش کامرونی اینا گزینه های خوبی هستند ضمنآ تاتار چطور سریعآ با جدایی فلاح موافقت کرد ضمنآ حسینی هم هنوز بلاتکلیف ۶ست اونم خوب هست .فرعباسی اینا دروازبان خوبی ۶ستند
  • تااااااج IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    کدوم مربی قبل خرید دروازه بان میاد و دروازه بانش رو می فروشه ؟؟؟؟؟ توقع لنگی ها خیییییلی بالاست، تقصیر داورها و فدراسیونه، حکومتیا همینن
  • داود IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    اشتباه نکنید اخباری اصلا بدرد پرسپولیس نمی خوره. فقط خارجی.
  • سالار IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    تو ملوان که همش به پرسپولیس راه می داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی