نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
نقش آنتونیو لوپز در تیم نکونام! / اسپانیایی‌ها نزدیک‌تر از تمام خارجی‌ها به استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فضای مجازی بیش از ۱۰ بازیکن خارجی به استقلال لینک شده اند اما به نظر می‌رسد بین تمام این گزینه‌ها، بازیکنان اسپانیایی بیشتر به استقلال نزدیک باشند...

بازیکنانی که با آنتونیو لوپز، ایجنت روبرتو تورس همکاری می‌کنند شانس بیشتری برای پیوستن به استقلال دارند!

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام برای تقویت اسکواد استقلال سراغ خرید بازیکنان خارجی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه اش با آنتونیو لوپز، به نظر می‌رسد خرید بازیکن خارجی را از کانال او انجام بدهد.

در فضای مجازی نام بازیکنان خارجی با ملیت افریقایی، برزیلی، اسپانیایی و ... به عنوان خریدهای احتمالی استقلال به گوش می‌خورد اما آنهایی که از رابطه دوستانه و صمیمی نکونام و آنتونیو لوپز خبر دارند شانس بیشتری برای بازیکنان اسپانیایی و بازیکنانی که ایجنت شان آنتونیو لوپز است، قائل هستند.

جواد نکونام سال گذشته هم گوستاوو بلانکو را از طریق آنتونیو لوپز به استقلال آورد. اگرچه فردی آرژانتینی به نام خاویر ایجنت اصلی گوستاوو بلانکو بود اما مندیت گوستاوو بلانکو برای عضویت در استقلال به نام لوپز صادر شد و این مدیر برنامه سرشناس اسپانیایی که سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا را دارد، واسطه انتقال مهاجم آرژانتینی به استقلال بود.

لوپز همچنین وقتی نکونام سرمربی فولاد بود، روبرتو تورس را به فولاد داد و همین حالا هم پیش بینی می‌شود بازیکنان اسپانیایی و بازیکنانی که با لوپز کار می‌کنند، شانس بیشتری برای پیوستن به استقلال داشته باشند.

آنتونیو لوپز، کاپیتان اسبق اتلتیکو مادرید یکی از مشهورترین ایجنت‌های فوتبال در اسپانیا است که با جواد نکونام رفاقت و رابطه دوستانه ای دارد.

البته استقلال بلانکو، ماشاریپوف و سیلوا را در لیست خود دارد و دو بوسنیایی و مونته نگرویی به علاوه کوین یامگا و منتظر محمد خارج از لیست این تیم هستند. از این جمع، تکلیف کوین یامگا که تقریبا روشن است و نام او فعلا وارد لیست استقلال نخواهد شد. اما اگر زور نکونام به شهریاری بچربد و دروازه‌بان بوسنیایی مونته نگرویی و وینگر بوسنیایی را رد کند و منتظر محمد را هم به جرم این که در دوره علی خطیر جذب شد، کنار بگذارد، جا برای جذب بازیکنان خارجی جدید حسابی باز می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاسین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    جوادلا لیگایی سرورلنگیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی