نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و قرقیزستان را پیش بینی کنید؟
نیروهای مسلح به ملی پوشان ارفاق می‌کند، به لیگ برتری‌ها نه!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح در راستای حل مشکل دغدغه کادرفنی تیم ملی کشورمان هفته آینده جلسه ای با رییس فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد داد.

ملی پوشانی که امسال مشمول خدمت سربازی می شوند دغدغه ای هستند که ذهن هواداران و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی کشورمان را مشغول به خود کرده اند.

به عنوان مثال امید نورافکن ملی پوش جوان تیم سپاهان و ابوالفضل جلالی ملی پوش تیم استقلال با پایان لیگ بیست و سوم مشمول خدمت سربازی شدند و گفته می شود برای گذراندن دوران خدمت سربازی باید به تیم ملوان بندر انزلی بپیوندند.

علی قلی‌زاده، پیام نیازمند، اللهیار صیادمنش و ... هم با قانون تعویق در اعزام فعلاً برای خدمت سربازی خود اقدام نکرده‌اند.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح به نقل از خبرگزاری تسنیم، درباره دغدغه کادر فنی تیم ملی در رابطه با وضعیت بازیکنان سرباز برای شرکت در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: هفته آینده جلسه‌ای را با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای فدراسیون‌های والیبال و بسکتبال برگزار خواهیم کرد و نتیجه را از طریق روابط عمومی حوزه نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

امیر سرتیپ جمشید فولادی اضافه کرد:  نگاه ما مثبت و در جهت مساعدت به تیم ملی فوتبال کشور است. بازیکنان لیگ برتری که مشمول شده‌اند، باید تکلیف سربازی‌شان را مشخص کنند، اما برای بخش تیم ملی نگاه ما در جهت مساعدت است. البته باید نظر حوزه‌های مرتبط با بخش سربازی و بخش‌های ذی‌نفع را بگیریم و قطعی کنیم. اطلاعات دقیق را از طریق روابط عمومی نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قهوه ساز دلونگی GR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    گروهبان قندلی مانع سربازی رفتن بازیکنان پیروزی تهران می شود برای مثال سرجوخه وحید امیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و قرقیزستان را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی