نظرسنجی

به نظر شما، بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر ایران کدام یک از این چهار گزینه است؟
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
۹ |
۳۱
تکلیف نهایی پرسپولیس و ستاره مراکشی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس قید جذب مدافع تیم ملی مراکش را زد.

در روزهایی که بحث جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس مطرح بود مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع مراکشی بودند تا بتوانند جای خالی بازیکن قطری خود را پر کنند.

در همین زمینه یحیی عطیه‌الله مدافع چپ تیم ملی مراکش که سابقه بازی مقابل تیم ملی کشورمان را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در کارنامه دارد مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

این مذاکرات اما به پایان خوشی نرسید چرا که این بازیکن رقم بالایی از مسئولان پرسپولیس درخواست کرد که در شرایط فعلی از توان این باشگاه خارج بود. عطیه‌الله حدود یک میلیون دلار درخواست کرده بود.

از طرف دیگر با بازگشت عبدالکریم حسن به پرسپولیس به نظر می‌رسد که پرونده جذب این بازیکن مراکشی که سابقه کار با گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را دارد بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دومین تمرین پرسپولیس در روز حضور مربی جدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    ما از انتخاب یحیی عطیه الله راضی و خوشحال شدیم؛ ولی آقای درویش تو رو خدا بسه خبر بد شنیدن. البته شما مدیرین ولی من نظرم رو میگم: عبدالکریم رو مفت ندین... به نظرم ۲ میلیون حداقل قیمتیه که میشه فروختش، مشتریش خودش میاد و حالا که دلش میخواد قطر توپ بزنه پیشنهادش بدین به الاهلی و ... یا خودش هم مبلغی از قرارداد جدیدش با تیم قطری ببخشه تا اونا بتونن جذبش کنن.
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    خیلی سبک بازیش رو میپسندیدم و دوست داشتم بیاد؛ حیف شد؛ از این وضع نقل و انتقالات خیلی ناراحتیم و جو رو متشنج تر از این نمیکنیم؛ آقای درویش منتظریم و میدونه ما داریم چی میگیم.
  • حاج ۳لسچ IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    اگر جذب میشد که میشد ۸ مین عجایب دنیا!! احتمالا درویش توقع داسته بخاطر پرسپولیس یه چیزی هم دستی بده رایگان بازی کنه!
  • احمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    منم مثل بقیه نگرانم،عزیزان پرسپولیس شاکله تیمی را حفظ کرده،شایدبگیدترابی،دانیال،خوب فکرکنیدزمانی رسیده که ازفوتبال خداحافظی کردن،پرسپولیس نابودمیشه،به باشگاه فشارنیارید،پرسپولیس دربازی استقلال خوزستان ترابیرومیکشه بیرون خدابنده لومیادفشاربیشتروگل چهارم،بازی مس رفسنجان بازهم همین اتفاق وگل قهرمانی،خواهش میکنم صبورباشیدوببینید،حتمامبینیدتعصب پیراهن قرمز برابرتیم های پولی برترمیشه،خواهش میکنم دنبال لیمویاتوهم شماره۱۰مسن آبی وغیره نباشیدتاباشگاه همانند سال‌های گذشته بکارش تمرکزبکند.ممنون
  • هوادار IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    مگه حسن قرارنشد برگرده قطر
  • Mehran IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    عبدالکریم حسن متاسفانه میره باشگاه قطری، ده روز پیش یک میلیون و دویست هزاردلار جناب درویش برای فسخ کردن قرارداد حسن از باشگاه قطری گرفته، دلیل اینکه اعلام نکرده اینه که یا از برخورد هواداران میترسه یا اینکه درویش نمیخواد بازیکنهای جدید متوجه بشن که دلار اومده توی باشگاه و رقم دلاری درخواست کنند!!
  • وحید خادمی US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر ایران کدام یک از این چهار گزینه است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی