نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
پیام شبانه باشگاه پرسپولیس به هواداران درباره نقل‌وانتقالات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه آمده است: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بر اساس داشته‌ها و نیازهای خود و با هماهنگی سرمربی جدید تیم فعالیت می‌کند.

ضمن آگاهی از دغدغه‌ها و نگرانی هواداران عزیز باید به اطلاع آنها برسانیم که مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در خطوط مختلف آغاز شده و به محض نهایی و قطعی شدن مذاکرات، نتیجه آن اعلام می‌شود.

در همین زمینه و در جهت شفاف سازی برای هواداران، مذاکرات با وینگر یکی از باشگاه‌ها از دو هفته پیش آغاز شد و علاوه بر توافق با بازیکن، با باشگاه مبدا نیز برای مبلغ رضایت‌نامه، توافق کامل انجام شد اما علیرغم قولی که برای صدور رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس دادند تاکنون توافق را زیر پا گذاشته‌اند. همچنین مذاکراتی با بازیکن‌ مورد نظر انجام شده بود که به یکباره با اتفاقات عجیبی رخ داد.

در مورد سایر مذاکرات نیز قابل ذکر است که صحبت با چند گزینه داخلی و خارجی در چند پست مختلف همچنان ادامه دارد. بی‌شک بازیکنی جذب تیم می‌شود که در خور نام بزرگ‌ پرسپولیس باشد و هواداران مطمئن باشند تیمی قوی برای حضوری قدرتمند در فصل جدید بسته خواهد شد، همانطور که عملکرد باشگاه در پنجره‌های قبلی نقل و انتقالاتی این را نشان می‌دهد. تنها خواست باشگاه از هواداران عزیز صبوری و حفظ آرامش در جهت تامین منافع باشگاه است چرا که در صورت مشوش شدن فضا و ایجاد فشار روی باشگاه، قطعا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم.

بیشتر بخوانید: پیام بازیکن پرسپولیس پس از عقد قرارداد؛ عاشقی را چه نیازی است به توجیه و دلیل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • سامان NL ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    جناب درویش هیچ کاری نکردی، لطفا بهونه الکی نیار که از حالا بندازیش گردن مربی، اونم مربی‌ایی که تازه داره لیگ ایران رو میبینه، لیموچی چی شد؟ رامین رضائیان چی شد؟
    • دوچرخه‌چی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      درویش و بادامکی باید اخراج بشن، لطفا همه‌ی پرسپولیسی‌ها برای اخراج درویش فشار بیارید. #اخراج_درویش
  • مهرداد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    وقت برکناری درویش و هیئت مدیره پرسپولیسه. این شیوه مدیریت تیمیه که برای بقا میجنگه نه تیمی که قهرمان شده. هرچی گزینه خرید داشتیم از دست دادن و طلبکارم هستن
  • احمدرضا IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    من به درویش پرز اعتماد دارم،هر چی سپاهان و تراکتور قیمت ها را بالا ببرند،اقای درویش و همکارانشان بهترین عملکرد خواهند داشت ،هواداران پرسپولیس اجازه ندهید اتحاد تاسیون شما ها را مشوش و نگران کنند صبور باشید پرسپولیس به بازیکنان جوان و با انگیزه و عاشق احتیاج دارد، پرسپولیس ایرانیم حالا حالا ها قهرمانیم 😂🙏❤️👏
    • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      تو چقدر ساده ای برادر، برو با این افکارت خوش باش.
  • کیان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    آقای درویش !!؟ پرسپولیس جای افراد ساده لوح نیست !!! مگر منافع مالی هم دیگر قول و قراری دارد !!!؟ اگر شکار نکنی ، شکارت میکنند !!!
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مگر شما نمی گویید هرکاری برای دلخوشی هواداران پرسپولیس میکنید پس زودتر این مدیر عامل بی بخار را از این تیم بیاندازید بیرون، تمام.
  • عدالت قرمز IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    درویش واگذارت بخدا اگر از این باشگاه نروی.
  • ستاره سرخ IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    توجه کردید از وقتی درویش مدیر عامل شده باشگاه هم درویش و گدا شده زمانیکه زیر نطر وزارت ورزش هم بودیم اینقدر ذلیل نبودیم یعنی حتی یک بازیکن جدید را هم نتونستی جذب کنی؟ خدا را شاهد میگیرم تا وقتی این بابا مدیره من ورزشگاه نمیرم.
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    ارتش سرخ تو لیگ قهرمان ایران شد و درویش هم توی بی بخاری بین مدیر عاملان تمام تیمها با اختلاف قهرمان بی چون چرا شد.
  • علی IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    وقتی در فصل قبلی بازیکن به آلومینیوم قرضی می‌دهی نتیجه همین می‌شود.
  • رایان .جنوب ایران خوزستان IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    دوستان عزیز بهترین کار تجمع در باشگاه پرسپولیس هست تا درویش باز نرفته کربلا بهترین کار تجمع اعتراضی هست.خبر رسیده با بازیکن مراکشی هم به توافق نرسیدن.مگه پرسپولیس خصوصی نشده مگه تو اسیا با الهلال التحاد نمیخایم رقابت کنیم.این روش درویش نمیتونیم ولا نمیتونیم.این اقا یا بازیکن ازاد میخاد بگیره یا بازیکن بالای ۳۰سال.مگه خصوصی نشدیم بابا حداقل ۳بازیکن خوب درجه ۱بخر هرسال پیر میشیم تا نقل انتقالات تموم بشه.
  • واعظ آشتیانی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    چطور سپاهان و تراکتور و کیسه میتونن پول رضایت نامه پرداخت کنند و ستاره ها را جذب کنند ولی پرسپولیس نمیتونه ؟ این سقف قرار داد فقط برای پرسپولیس نوشته شده ؟ یا بهانه جناب درویش است ؟
  • صادق IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    با احترام به هوادارای بزرگ و دو آتیشه تیم بزرگ پرسپولیس، باید گفت نمیشه قصاص قبل از جنایت کرد و با یه عملکرد کارشناسانه میشه مشکل رو برطرف کرد خرید اورونوف و عبدالکریم رو فراموش نکنید ، این عملکرد مثبت از طرف آقای درویش بوده ، پس باید گفت اندکی صبر سحر نزدیک است
  • تعصب قرمز IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    هر کسی باور بکنه که کار این بابا بوده!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!
  • علی طرفدار پرسپولیس IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    آقای رضا درویش نباید با بازیکنان وحید امیری محمد حسین کنعانی زادگان مرتضی پور علی گنجی سروش رفیعی قرار داد می بستی سن شون بالا رفته بازیکن جوان باید میگرفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی