دومینوی نقل و انتقالاتی بین پرسپولیس و سپاهان/ فقط یکی از این دو بازیکن پرسپولیسی می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد یکی از بین فرشاد احمدزاده و مهدی لیموچی پرسپولیسی خواهد شد.

پرسپولیس و سپاهان رقابت شدیدی برای جذب وینگر ملی پوش آلومینیوم دارند و مهدی لیموچی گزینه مشترک هر دو باشگاه است. هم باشگاه آلومینیوم و هم خود این بازیکن مذاکراتی را با هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان انجام دادند و تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست. طی ۲۴ ساعت اخیر خبر توافق لیموچی و سپاهان به تیتر اخبار تبدیل شده ولی هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است.

پرسپولیس هنوز از جذب این بازیکن ملی پوش نا امید نشده و مذاکره مدیران این باشگاه و لیموچی و همچنین باشگاه آلومینیوم ادامه دارد. انتقال لیموچی به پرسپولیس و سپاهان یک دومینوی نقل و انتقالاتی را به وجود خواهد آورد.

در صورتیکه لیموچی سپاهانی شود، این باشگاه فرشاد احمدزاده را خواهد فروخت و فرشاد احتمالا پرسپولیسی خواهد شد. در صورتی هم که لیموچی پرسپولیسی شود، احتمالا این باشگاه قید جذب احمدزاده را خواهد زد و فرشاد با توجه قراردادی که با سپاهان دارد، در این تیم ماندنی می‌شود. البته یک احتمال ضعیف تر هم وجود دارد که پرسپولیس با توجه به جدایی ترابی و همچنین احتمال جدایی سعید صادقی و عدم بازگشت عمری به این تیم ، دست به جذب هر دو بازیکن بزند و هم احمدزاده و هم لیموچی را به خدمت بگیرد. انتقالی که احتمال انجام آن ضعیف است و پرسپولیس شانس زیادی برای جذب همزمان احمدزاده و لیموچی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • صمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    ایشالله لیموچی پرسپولیسی میشود
  • ایمون زاید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    فقط لیموچی
  • تعصب قرمز IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    لیموچی جوانتر و با انگیزه تره
  • رایان .جنوب ایران خوزستان IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    لیومچی بهتره بیای پرسپولیس مطما باش اینده بهتری واسه خودت رقم میزنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی