نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
حمله تند هاشم بیک‌زاده به نکونام: آقای سرمربی شجاعت داشته باش/ ۲ بازیکن بوسنیایی از کجا آمدند؟/ حرف‌های ترابی خنده‌دار بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل استقلال باید به سوالات خبرنگاران و هوادران پاسخگو باشد.

استخدام دو بازیکن بوسنیایی در پست‌های دروازه‌بان و وینگر به دردسر بزرگی برای باشگاه استقلال تبدیل شده است. در این خصوص مشخص شد که مالک باشگاه استقلال بدون هماهنگی و اطلاع جواد نکونام اقدام به جذب دو بازیکن بوسنیایی کرده و از این رو این دو بازیکن مورد توجه سرمربی آبی‌ها نیستند.

 هاشم بیک زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال در این خصوص گفت:  مگر از همان اول قرار نبود نکونام در استقلال بماند؟ پس چطور می گویند دو بازیکن بوسنیایی بدون نظر نکونام جذب شده؟ پس چه کسی با این دو بازیکن صحبت کرده است؟ آقای نکونام شجاعت داشته باشید و امسال هم مثل سال گذشته صحبت کنید، اگر بازیکن جذب می کنید باید در حد باشگاه استقلال باشد.

بیک‌ زاده همچنین در مورد وضعیت نقل و انتقالات استقلال افزود: در باشگاه استقلال نمی‌شود با سکوت خبری کاری انجام داد چون این تیم ها هوادار دارند. آقای سمیعی باید به خبرنگاران احترام بگذارد که جلوی در باشگاه منتظر می‌مانند اما او زورش می‌آید شیشه ماشین خود را پایین بدهد و در مورد سوالات توضیح دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد صحبت های مهدی ترابی پس از پیوستن به تراکتور نیز صحبت کرد و گفت: آن حرف‌ها خنده دار بود، هواداران پرسپولیس شما را کم تشویق کردند؟ هواداران تراکتور مثلا چطور می خواهند شما را تشویق کنند؟ این بهانه است که بخاطر مشکلات روحی رفتم، واقعا خنده دار است و شک نکنید به خاطر پول و بحث مالی از پرسپولیس جدا شده است.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش معنادار حردانی به شایعات/ مدافع استقلال سکوتش را شکست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • حاج ۳لسچ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    ظاهرا پرسپولیس و استقلال اسمی واگذار شدن تا مشکل مجوز حرفه ی شون حل بشه مگرنه هیچ حرکت مثبتی چه در زمینه ساختار ی و چه مالی و منابع از مالکین این دوباشگاه تا الان ندیدم و عامدانه یا سهوا دارن این دو باشگاه تضعیف می‌کنند! در واقع دک قطب اصلی فوتبال کشور در حال تضعیف و تخريب هستن!
  • پرسپولیس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    دمشگرم هاشم بیک زاده، هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر باشعور و بامعرفت باشه، میگن هیچ کس رو از ظاهرش قضاوت نکن، همینه
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    واقعا عجیب است که نکونام همچنان سکوت کرده بنظرم سکوتش اشتباه و مرگبار است چون اولین بازنده خودشه و در صورت نتیجه نگرفتن تیم دیگه حمایت هواداران رو نداره فصل قبل حمایت همه جانبه هواداران پشت سرش بود برابر تبعیض ها و ندانم کاریها صداش بلند بود الان هیچ واکنشی نداره..
  • Unknown IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    دمت گرم هاشم جون کاملآ درست گفتید سال دیگه همین موقع ترابی دیدن داره ها وقتی که برا برگشتن به پرسپولیس له له می زنه
  • شهروز IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    اگه شجاعت داشت ، تو لیگ قبلی هجومی بازی می‌کرد و قهرمان می‌شد .
  • محمد صادق🚩 IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    به عنوان یک پرسپولیسی باید بهت بگم درود به شرف ات، بدون تعصب حرف حق رو میزنی
  • راز IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مطمئن باشید تو این زمانه هیچ کس مجانی کاری نمیکنه و پشتش میلیاردها پول خوابیده. حتی سکوت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی