نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
۱ |
۲
کلوب| استقلال و هواداری که همیشه نگران است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگار برای باشگاه استقلال خصوصی سازی تنها در اسم و ظاهر معنا دارد و در واقعیت اوضاع طور دیگری است.

سپرده شدن باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید در نگاه اول و آن اوایل موج شادی و خوشحالی را برای استقلالی‌ها در بر داشت، اینکه بالاخره پس از دهه‌ها از زیر سایه وزارت ورزش خارج شده و قرار است به معنای واقعی طعم خصوصی شدن را بچشد. اما هر چه بیشتر جلو رفت، روزها و هفته‌ها و حال هم ماه‌ها اوضاع طور دیگری رقم خورد، فصل برای آبی‌ها با ناکامی از دست دادن قهرمانی به پایان رسید و همه منتظر تغییر و تحول باب میل مالک جدید بودند.

تغییر هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل دلخواه هلدینگ خلیج فارس و حتی برای این موضوع هم هفته‌ها وقت صرف شد، بیش از دو هفته برای یک تصمیم وقت از دست رفت و حتی پس از تعیین هم برای یک انتخاب دیگر باز زمان دیگری باید از دست برود. با شروع فصل نقل و انتقالات آبی‌ها بسیار امیدوار بودند با کمک هلدینگ خلیج فارس تمام حسرت‌های چند فصل گذشته در این فصل از بین برود و استقلال یک تیم قدرتمند و پرستاره ببندد و از همین پیش فصل مدعی اصلی برای قهرمانی باشد اما با سپری شدن بیش از یک هفته از فصل نقل و انتقالات هنوز خبر امیدوار کننده و خوشحالی بسیار که هوادار آبی را به این تغییر خوشبین کند دیده نشده است.

استقلال همچنان مدیرعامل ندارد و توسط سرپرست موقت اداره می شود، سرپرستی که سابقه خود را در فصل گذشته نشان داده و لااقل هوادار آبی او را خوب می شناسد. جواد نکونام هم به عنوان سرمربی استقلال هم مدتی است که در سکوت به سر می برد. نگرانی هواداران آبی از اوضاع بلاتکلیف و آشفته باشگاه و تیم محبوبشان کاملا مشهود و واضح است و مشخص نیست که تا چه زمانی هم ادامه داشته باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی