نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
۰ |
۰
ستاره بازنشسته در بارسلونا دیده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیاگو آلکانتارا که به تازگی کفش‌های خود را آویخت در بارسلونا دیده شد و طی مذاکراتی که امروز با مقامات باشگاه خواهد داشت، برای کمک به فلیک تصمیم خواهد گرفت.

تیاگو آلکانتارا، هافبک سابق لیورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا این هفته بازنشستگی خود را اعلام کرد و خبرهای زیادی در مورد بازگشت او به اولین باشگاه خود در پست کمک‌مربی شنیده می‌شد. تیم بارسلونا روز پنجشنبه کار با هانسی فلیک را آغاز می‌کند و آلکانتارا  صبح چهارشنبه، هنگامی که اعضای تیم آزمایش‌های پزشکی خود را انجام می‌دادند، در باشگاه دیده شد.

فلیک روز دوشنبه با تیاگو درباره پیوستن به کادر مربیگری‌اش به عنوان رابط بین بازیکنان و مربیان صحبت کرد. گزارش شده بود که آلکانتارا، که در ۳۳ سالگی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن بازنشسته شد، با پیوستن به باشگاه به طور دائم موافقت نکرده اما قبول کرده که در مقاطعی به مربی کمک کند. باید صبر کرد و دید که نتیجه مذاکره امروز او با باشگاه چه خواهد شد.

تیاگو از لاماسیا آمد و نه تنها به روش‌ها و فرهنگ باشگاه آشناست بلکه از سیاست بارسلونا نیز آگاه است. او پس از هشت سال حضور در بایرن به زبان آلمانی نیز مسلط شده است.

بیشتر بخوانید: تصمیم ناگهانی تیاگو آلکانتارا؛ خداحافظ برای همیشه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی