آل کثیر ۴ تا ۷ میلیارد بالاتر از سقف می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد عیسی آل کثیر در همان مسیر فصل قبل گام گذاشته است.

به گزارش خبرورزشی، عیسی آل کثیر هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافق مالی نرسیده تا زمزمه هایی مبنی بر جدایی احتمالی او شنیده شود. آل کثیر که فصل قبل همین روش را برای دریافت مبالغ بالا در پیش گرفت و نهایتا راهی سپاهان شد، پس از نیم فصل حضور در این تیم و نیمکت نشینی های پیاپی، به پرسپولیس برگشت تا باز هم به ترکیب اصلی بازگشته و گلهای موثری برای سرخ پوشان به ثمر برساند.

حال این مهاجم در مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشته با وجودی که در رده ملی قرار ندارد، با اشاره به درخشش در فصل گذشته خواهان دریافتی مبلغی بیش از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس شده است. او با اشاره به رقم هایی که تیم های دیگر به بازیکنان خود می‌دهند و پیشنهادهایی که از چند تیم لیگ برتری  دریافت کرده، تاکید دارد باید مبلغی بین ۴ تا ۷ میلیارد تومان بالاتر از سقف قرارداد باشگاه دریافت کند و از باشگاه خواسته این پول توسط مالک یا اسپانسر باشگاه پرداخت شود.

پیشنهادی که قطعا دست مدیران پرسپولیس را بسته چرا که هر رقمی از سوی بانک شهر یا شرکت طبیعت به پرسپولیس پرداخت شود، باید سند شود و هیچکدام از این دو شرکت حاضر به انجام این کار نیستند. ضمن این که خود درویش نیز راضی به این پرداخت نیست چرا که قطعا باعث اعتراض بقیه بازیکنان تیم خواهد شد و آن ها نیز خواهان دریافت رقم های بالاتر از همین طریق می شوند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا آل کثیر هنوز برای تمدید قرارداد اقدامی نکند و با اشاره به پیشنهادهایی که دارد، خواهان دریافت این ارقام شده است. از این رو بعید نیست آل کثیر باز هم همان مسیر قبلی را طی کرده و یک بار دیگر از پرسپولیس جدا شود. مقصد بعدی او احتمالا فولاد خواهد بود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ اسیا BE ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    هر بازیکنی حتی اگر طارمی باشه اگر درخواست غیر معقول کرد بسلامت،یکبار برای همیشه ریشه این بازی‌ها را بخشکانید،نهایتا یکی دوسال قهرمان تکراری نمی‌شویم که برایمان عادی شده ولی بازیکنان آینده داری ساخته میشوند
    • دنیای فانی US ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      پس با این حساب درویش لباس بپوشه خودش بره زمین چون کسی نمیمونه
    • رضاپور IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      این چه حرفیه، پورعلی گنجی دوبرابر سقف بگیره ولی آل کثیر یکم بیشتر نگیره؟؟ آل کثیر کم زحمت کشیده؟ همیشه با همه وجودش بازی کرده و همه میدونن از بچگی پرسپولیسی بوده، فقط شانسش جنوبی هست و توی باند جناب درویش شمالی نیست.
  • حاج ۳لسچ IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    اگه قراره به این آماتور بازی ها اونم از یه بازیکن ۳۴ ساله بدون سابقه ملی باشه بهتره یه مهاجم درجه یک حتی با رقم ۲ ملیون دلار جذب بشه یه جوان آینده دار و عبدی هم نگه دارن! این آقا هم بره همون تیم هایی که بهش پشنهاد نجومی دادن!
  • محمدبابایی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    توروبخداباهاش قراردادنبندیدچی توخودش میبینه از۵تاتوپ یدونه گل میکنه میپرسن چراخیلی باغرورمیگه مگه بسکتباله همین جیمی مکلارن کارنامش عالیه خداکنه باهاش تموم کنن ۳۰سالشه از۲۷۴بازی۲۱۱گل زده داره بطورکل حساب کنی مهاجم فیکس استرالیاست
  • تعصب قرمز IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    آقایون به هر چه اعتقاد دارید بگذارید بره، این بابا فصل قبل براش تجربه نشده، اگر پرسپولیس نمی خواستش حالا باید التماس میکرد لیگ یک بازی کنه 35 سال سن داشته باشی و اینهمه ادعا، یادش رفته چه موقعیت های هز ار در صدی را زد بیرون اینم دیده باشگاه نتونسته فوروارد بگیره دمش را بالا گرفته، نون به نرخ روز خور همینه، چرا به جوانانی مثل بابائی و بادپا میدان نمی دهید یک فوروارد خارجی ششدانگ حالا به هرقیمتی تمام مشکلات را حل میکند و روسیاهی هم بذغال میماند.
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    بهش باج ندهید باید این اتفاقات می افتاد تا بعضی ها ذات شان را نشان دهند حالا مگر امثال اینها جذب نشوند چی میشه نهایتش این فصل دوم یا سوم میشیم اما چند بازیکن جوان تحویل لیگ برتر میدهیم، البته حاضرم قسم بخورم با تیم جوانان پرسپولیس هم ما قهرمان میشویم.
  • صلواتی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    درویش دوباره داره اشتباهات فصل قبل رو میکنه و بین اعضای تیم تفرقه میندازه، درویش گویا یادش رفته فصل پیش عیسی رو سر همین لجبازی مجبورش کرد بره سپاهان، همه بازیکنهامون گفتن آل‌کثیر پول زیادی نخواسته و درویش بهش بد کرده.. که باز داره تکرار میکنه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    عیسی عشقپولیسی متعصب هست نوش جونش هر مبلغی میخواد نوش جونش باید بمونه در خانه اش عشقپولیس همیشه قهرمان انشاالله
  • ع ق QA ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    بنده خدا درویش قرار داد که داره بهش بگید برو سر جات شلوغ نکن
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    عیسی عشقپولیسی متعصب هست نوش جونش هر مبلغی میخواد نوش جونش باید بمونه در خانه اش عشقپولیس همیشه قهرمان انشاالله
  • اشنا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    کویا هرچی سنش بالا میره مبلغ قراردادش زیادتر میشه. دوباره مثل پارسال میخواد بره سپاهان ولی اگر در ایران قیمتها تورمی بالا نمیرفتند حق را به او نمیدادم . باید صبر کنیم ببینیم بازار چطوریه. اینها اینده را گران میکنند و باشگاهها اولین تورم را به کشور تحمیل میکنند
  • Reza IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    پس پرسپولیس واستقلال چراخصوصی شدن؟اگه قراربودمثل سالهای پیش هشتشون گرو نه باشه پس چه لزومی به این کاربود.چه جوری سپاهان وتراکتوربدون سقف دارن درو میکنن ومیرن جلو ولی پرسپولیس اندرخم یه کوچه!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی