نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
۷ |
۲
رقابت پرسپولیس و تیم هندی بر سر مهاجم گلزن استرالیایی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در رقابت با باشگاه هندی به دنبال جذب مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال استرالیا است.

رسانه‌های هندی خبر دادند که جیمی مکلارن بازیکن فصل گذشته ملبورن سیتی استرالیا که در پست مهاجم بازی می کند، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

قیمت این بازیکن در سایت «ترانسفر مارکت» حدود یک و نیم میلیون یورو تخمین زده شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد است با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

رسانه‌های هندی اعلام کرده‌اند که باشگاه موهون باگان هند هم به دنبال خرید این بازیکن است و با پرسپولیس برای جذب او رقابت می کند.

این بازیکن ۳۰ ساله در رده‌های سنی مختلف برای تیم ملی فوتبال استرالیا بازی کرده و از سال ۲۰۱۶ هم به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و در این مدت ۳۲ بازی ملی و ۱۱ گل به ثبت رسانده است. این بازیکن طی ۵ فصل حضور در ملبورن سیتی، ۱۴۲ بازی و ۱۰۳ گل ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس دست روی مدافع ملی‌پوش عراقی گذاشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حاج ۳لسچ IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    اگر این اطلاعات درست باشه و البته شرایط فعلی ش مناسب با توجه به قیمت های فضایی بازیکنان بی کیفیت وطنی ۲ ملیون دلار هم میرزه
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    جیمی مکلارن،واقعا؟همیشه عاشقش بودم،تو فصل پیش تو ملیورن سیتی در۲۸تا بازی ۱۰گل زده و دو فصل فبلشم تو۲۹تا بازی۲۴تاگل زده،یه مهاجم قاتله،کیمو رو بفروشید اینو بخرید🧿❤از دستش ندید..رامین سانترمیکنه و مکلارن باهوش گلش میکنه..اوووووه
    • بانوی سرخ IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      نه رامین رو خریدیم ، نه لیموچی ، نه اسلامی ، نه آقایی‌پور، نه حزباوی ، نه احمدزاده ، و نه هیچکس دیگه ای رو جذب نکردیم............!!! ولی تا دلت بخواد بازیکن از دست دادیم، دیگه درویش باید چیکارتون کنه شاکی بشید؟؟؟😊😅
  • تارا IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    اگر پرسپولیس با تیم ناقص خود در تاریخ 23 تیرماه تمرینات خود را آغاز کند 32 روز تا نخستین بازی فصل خود فاصله دارد که در این بازه زمانی هم دو سه روزی به‌خاطر تعطیلات رسمی تمرین نخواهد کرد هم اینکه حداقل دو روز را به‌خاطر سفر رفت و برگشت به هلند دور از تمرین خواهد بود و شاید در لابه‌لای تمرینات هم چند روزی به بازیکنان استراحت داده شود که اینطوری مدت تمرینات از یک ماه هم کمتر خواهد شد.
    • کاظم‌خانی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      بله دوست عزیز، متاسفانه درست میگید و بنظرم مقصر این قضیه فقط و فقط سستی و ضعف درویش هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی