نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
آلیشا لمان - داگلاس لوئیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مشهورترین زوج فوتبال انتقال از استون ویلا به یوونتوس را تکمیل کردند تا پله‌های ترقی را با یکدیگر و در مسیری مشابه طی کنند!

آلیشا لمان رویای پیوستن به شریک زندگی‌اش در یوونتوس را محقق کرد و از استون ویلا به یووه ملحق شد. لمان با قراردادی سه ساله به یوونتوس پیوست، تنها یک هفته پس از آن که نامزدش داگلاس لوئیس قراردادی ۵ ساله با این باشگاه امضا کرد. این یکی از منحصربه‌فردترین نقل و انتقالات در فوتبال جهانی است زیرا این زوج پس از انتقال از بیرمنگام به تورین، همچنان می‌توانند در کنار هم بمانند.

لمان و لوئیس رابطه خود را در سال ۲۰۲۱ علنی کردند؛ اندکی پس از اینکه لمان از وستهم به ویلا نقل مکان کرد. آنها در نوامبر ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما خیلی زود به هم برگشتند و دائما عکسهایی دونفره در اینستاگرام منتشر می‌کنند.

خبرسازترین انتقال تابستانی اروپا؛ زوج جنجالی برزیلی - سوئیسی از انگلیس به ایتالیا رفتند/ این زن بیشتر از نامزدش مورد توجه است! +تصاویر

لوئیس هفته گذشته به غول سری آ رفت و انتقال ۵۰ میلیون پوندی را تکمیل کرد و اکنون شریک زندگی‌اش لمان پس از سه سال حضور در استون ویلا به او ملحق شد. لمان ۷۴ بازی برای ویلا انجام داد و ۱۴ گل به ثمر رساند و فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال هواداران انتخاب شد. او به ویلا کمک کرد تا در فصل گذشته به بالاترین رتبه خود در سوپرلیگ زنان دست یابد و همچنین به نیمه‌نهایی هر دو رقابت جام داخلی برسد.

ستاره سوئیسی پس از اعلام این انتقال ابراز خوشحالی کرد و گفت: «من بسیار خوشحالم. یووه تاریخ بزرگی دارد، آنقدر بزرگ که صادقانه بگویم: زمانی که برای انجام آزمایشات پزشکی از ماشینم پیاده شدم و آنهمه طرفدار را دیدم استرس گرفتم، اما همه چیز عالی است.» او در اینستاگرامش نوشت: «فصل جدید، نمی‌توانم بیشتر از این خوشحال باشم، فورزا یووه.»

خبرسازترین انتقال تابستانی اروپا؛ زوج جنجالی برزیلی - سوئیسی از انگلیس به ایتالیا رفتند/ این زن بیشتر از نامزدش مورد توجه است! +تصاویر

لمان همچنین از ویلا تشکر کرد و نوشت: «می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و البته هواداران شگفت‌انگیز تشکر کنم. من بهترین سه سال دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه شگفت‌انگیز گذراندم، از تک تک دقیقه‌هایم در این باشگاه لذت بردم. شما همیشه جایگاهی ویژه در قلب من خواهید داشت و البته که بخشی از من برای همیشه اینجا خواهد بود. ممنونم.»

لمان ۲۵ ساله قراردادی سه ساله با بانوی پیر امضا کرد، دو سال کوتاهتر از قرارداد لوئیس. او در مورد این انتقال در وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: «بودن در یک باشگاه برای من و داگلاس رویا بوده است. اینکه بتوانیم این ماجراجویی‌های بزرگ را در یک شهر باهم داشته باشیم، واقعا فوق‌العاده‌ است.»

او افزود: «من تمام دوران حرفه‌ای خود را در انگلیس گذراندم و در این سالها چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. دختر کوچکی بودم که به آنجا رفتم، اکنون بالغ‌تر شده‌ام. در چند سال گذشته یاد گرفتم که لحظات درون بازی را درک کنم و معتقدم می‌توانم آنچه را که از طریق این تجربیات آموخته‌ام به یووه بیاورم.»

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین زنان فوتبالیست که در اینستاگرام برو و بیایی دارند +تصاویر

خبرسازترین انتقال تابستانی اروپا؛ زوج جنجالی برزیلی - سوئیسی از انگلیس به ایتالیا رفتند/ این زن بیشتر از نامزدش مورد توجه است! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • یعقوب محمدی دیوان- سرچ کن IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم: «اَلْعَمَائِمُ تِيجَانُ اَلْعَرَبِ؛ مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ فَهُوَ مِنْهُمْ؛ عمامه ها تاج عرب است؛ هر کس خود را به قومی شبیه کند از خود آنان است.» (الکافي ج۶ ص۴۶۱ شهاب الأخبار ج۱ ص۲۳ الوافي ج۲۰ ص۷۴۴ وسائل الشیعة ج۵ ص۵۶ شهاب الأخبار ج۱ ص۱۵۶ عوالي اللئالي ج۱ ص۱۶۵)
    • نازنین‌زهرا NL ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      آورین، آورین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی