نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
ستاره فرانسه کری‌خوانی را شروع کرد؛ از رویارویی با اسپانیا نمی‌ترسیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتوان گریزمن ستاره تیم ملی فرانسه برای مقابله با اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ آماده است.

تیم ملی فرانسه به ضعیف‌ترین شکل ممکن به جمع ۴ تیم برتر یورو ۲۰۲۴ راه یافته است. آنها پس از به ثمر رساندن تنها دو گل در مرحله گروهی، در گروه D دوم شدند و دو مرحله حذفی را هم به سختی طی کردند. یک گل به خودی باعث شد که بلژیک را در مرحله یک‌هشتم نهایی پشت سر بگذارند و مقابل پرتغال هم در مرحله یک‌چهارم نهایی با ضربات پنالتی پیروز شدند.

فرانسوی‌ها در مقایسه با عملکرد چشمگیر اسپانیا حرفی برای گفتن در یورو ۲۰۲۴ نداشته‌اند اما آنتوان گریزمن مطمئن است که سطح بازی و تجربه آنها در این نبرد سخت به کمکشان خواهد آمد و آنها را پیروز میدان خواهد کرد. به گزارش موندو دپورتیوو، گریزمن گفت: «اسپانیا تیم بزرگی دارد اما هیچ تیمی ترسناک نیست. ما به خودمان اعتماد داریم و هر کاری برای رسیدن به فینال می‌کنیم. یک بازی تا رسیدن به فینال باقی‌ست. واقعا فوق‌العاده است که همیشه بین ۴ تیم برتر هستیم. باید از این تیم فرانسه لذت ببریم زیرا می‌تواند پیروز شود.»

اسپانیا و فرانسه از سال ۲۰۱۲ در جام ملت‌های اروپا به مصاف هم نرفتند، و در آن دیدار لاروخا رقبای خود را در یک‌چهارم نهایی حذف کرد و از عنوان قهرمانی اروپایی خود در سال ۲۰۰۸ دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: جود بلینگام در آرزوی رویارویی با اسپانیا در فینال یورو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی