نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
لایک معنادار ستاره پرسپولیس!/ جدایی یک سرخ‌پوش دیگر؟ +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر به پیام انتقادی مدافع سابق پرسپولیس در فضای مجازی واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس پس از گذشت چند روز از نقل و انتقالات نه تنها بازیکنی را جذب نکرده بلکه چند در خطر از دست دادن چند ستاره تاثیرگذار قرار گرفته است.

یکی از چالش‌های رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این روزها تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان با سرخ‌ها به پایان رسیده و تا این لحظه فقط قرارداد وحید امیری و مرتضی پورعلیگنجی با پرسپولیس امضا شده است.

در همین زمینه سپهر حیدری ستاره سابق پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از عملکرد درویش انتقاد کرد و نوشته است: «تو رو به امام حسین تا اربعین نرو مسافرت حال پرسپولیس خوب نیست...ستاره‌های تیم ناراحت هستند از نوع برخورد و قیمت پیشنهادی و فرق قیمت بازیکنان به خصوص بزرگترهای تیم...تو نقل و انتقالات دقیقه‌ها هم مهم هستند تیم‌های رقیب در کمین ستاره‌های ما نشستند و ما در کمین بازیکنان بی‌کیفیت اونها...تمرکز کنید ستاره‌هایی که دلشون با تیم هستش و بارها ثابت کردند به شکل محترمانه و با مبلغی در خور شخصیت اون بازیکن و بازار نقل و انتقالات بدون اینکه جلوی هوادار قرارش بدید سریع تمدید کنید و بازیکنی اگر نیاز هست جذب بشه تا تیم‌های رقیب قیمتش رو بالاتر نبردند جذب کنید بعد هر جا خواستید برید مسافرت اصلا خودمون تور رایگان می‌گیریم ولی الان نباید زمان و ستاره‌هامون رو از دست بدیم...اصلا هر سال از من به خاطر اینکه نگران تیمم هستم شکایت کن ولی بزار پرسپولیس راحت‌تر قهرمان بشه و این هوادار کمتر حرص بخوره...در آخر لیاقت این هوادار لذت بردن بعد قهرمانی است نه استرس بعد قهرمانی #پرسپولیس».

اکنون عیسی آل‌کثیر با لایک کردن پست سپهر حیدری واکنش معناداری به وضعیت خود با پرسپولیس نشان داده است.

گفتنی است که قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس هنوز تمدید نشده و احتمال جدایی این بازیکن نیز در صورت عدم توافق با سرخ‌ها وجود دارد. 

بیشتر بخوانید: بازیکن پرسپولیس رسماً جدا شد؛‌ مرسی برای همه چیز +عکس

لایک معنادار ستاره پرسپولیس!/ جدایی یک سرخ‌پوش دیگر؟ +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • رضا AT ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    اینم پیشکسوت لونگه!؟ 😂😂😂😂
    • کمالی‌ IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      صد برابر از امثال امیرحسین صادقی و فنونی زاده بهتره
  • سید نورالدین زیدان IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    اتفاقا درویش همینو میخواد، احتمالا چند روز دیگه میره مسافرت زیارتی
  • مرتضوی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    زوج درویش و بادامکی چه میکنید شما؟ چرا با تمدیدی‌ها تمدید نمیکنید؟ درویش بازم‌میخوای آل‌کثیر رو اذیت کنی؟ خسته نشدی از این رفتار چیپت؟ بازیکن جدید چی شد؟ لیموچی که ده بار گفته پرسپولیسی هستم رو هنوز نتونستی بگیری! دقیقن چی کار میکنید توی باشگاه؟ فقط با امیری ۳۶ساله بستی که زحمت کشیدی، خسته نباشی!
    • بیژن IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      درویش خدا ازت نگذره که خودتو بادامکی توی این دوماه هیچ کار مثبتی جز چندتا مصاحبه انجام ندادید
  • فرشاد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    پیشکسوت آرام و قرار نداره،جوینده آرام هست
    • نگار NL ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      ادب داشته باش
  • پیرمردپرسپولیسی DE ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    امکان نداره ،اصلش اربعینه
  • مهدی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    رضا درویش هر سال تو فصل نقلو انتقالات ضعیف عمل می‌کنه و در واقع نیم فصل اولو خیلی داغون پیش میره نمی‌دونم این آدم چرا اینجوری رفتار می‌کنه.خودمون بهترین ستارهارو داریم از دست میدتشون بعد میگرده دنبال یکسری بازیکن درجه ۲ و ارزون تو تیمهای دیگه.واقعا اگر امسال بخواد همینجور ضعیف عمل کنه باید استعفا بده بره‌.تو این مدت هیچ کار مثبتی نکرده
  • شهاب IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    انشالا بعدازسفراربعین عجله کارشیتانست
  • .h IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    حواستون هست همه رو دادین دودستی رفتن تیم های دیگه ؟ بابا با این بنده خدا عیسی هم قرارداد امضا کنید چرا کسی که دوست داره بمونه رو فراری میدین چرا انقدر اذیت ش میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی