برخلاف ادعای درویش؛ جدایی ستاره خارجی پرسپولیس قطعی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد در نهایت باشگاه پرسپولیس با فروش ستاره قطری خود موافقت خواهد کرد.

طی سالهای اخیر عبدالکریم حسن اجازه فعالیت در لیگ قطر را نداشت. حالا مجوز فعالیت او در کشورش دوباره صادر شده و پس از دستور امیر قطر، مقامات سیاسی این کشور هم پیگیر بازگشت عبدالکریم هستند. ستاره قطری باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل قبل به این تیم آمد، یکی از مهره‌های کلیدی تیم اوسمار در راه رسیدن به قهرمانی بود و خیلی زود هم بین پرسپولیسی‌ها محبوب شد.

حسن که سابقه گرفتن جایزه مرد سال آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالات این باشگاه تبدیل شده است. دو باشگاه العربی و الوکره قطر به شدت پیگیر جذب ستاره قرمزها هستند و می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را به قطر بازگردانند. خود عبدالکریم هم مایل است به دلیل مسائل خانوادگی زودتر به قطر برگردد و در کنار خانواده‌اش باشد. او در تماس با مدیران پرسپولیس اعلام کرد خواهان جدایی از پرسپولیس است ولی با توجه به داشتن قرارداد موظف است تابع تصمیم باشگاه پرسپولیس باشد.

عبدالکریم از مدیران پرسپولیس خواست تا با جدایی‌اش موافقت کنند و او بتواند به کشورش برگردد. حتی باشگاه العربی نماینده خود را به تهران فرستاد تا جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشد. گویا جلسه‌ای بین دو مدیر پرسپولیس و تیم قطری در یکی از هتل‌های تهران برگزار شد ولی هنوز تصمیم قطعی از سوی باشگاه پرسپولیس گرفته نشده است. با فروش حسن پول خوبی به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید و این باشگاه می‌تواند هم سقف بودجه خود را افزایش دهد و هم با آن پول یکی دو بازیکن خوب را به خدمت بگیرد.

شنیده‌ها از اطراف باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این باشگاه در نهایت با فروش عبدالکریم موافقت خواهد کرد و این بازیکن را به یکی از تیم‌های خواهانش خواهد فروخت. هرچند در این زمینه درویش مدعی شد که با فروش حسن موافقت نشده و پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد، ولی باید جدایی ستاره قطری سرخ پوشان را قطعی دانست و باشگاه پرسپولیس از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشین مناسبی در پست مدافع چپ خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسینی قرمزدل IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    از همین میترسیدم الان پرسپولیس کاملا بدون مهره من نمیدونم چرا این اتفاقات موقع آسیا میفته
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      درویش داره تیم رو نابود میکنه، اگه عبدالکریم حسن رفت، درویش هم باید بره. درویش گند زده به تیم، داشتن دفاع خوب خیلی بهتر از مهاجم خوبه، اگه به تیم‌های بالای جدول نگاه کنید همیشه اون تیمی که دفاع خوبی داشت قهرمان و نایب قهرمان شد، سپاهان مهاجم‌های خوبی داشت ولی نتونست قهرمان بشه.
    • درویش استعفا IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      درویش فقط با امیری و پورعلی‌گنجی پا به سن گذاشته و مصدوم تمدید کرد، دانیال رفت، ترابی رفت، بیرو رفت ، عبدالکریم داره میره، گولسیانی تکلیفش مشخص نیست، آل‌کثیر به احتمال خیلی زیاد میره،.. فقط اخراج درویش
    • درویش خائن IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      همه ستاره‌ها رفتن، هوادارن پرسپولیس هم که بیخیالن، کسی میدونه که چرا درویش داره پرسپولیس رو از عمد ضعیف میکنه؟؟!!!!
  • رضاجودکی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    الان تو لیگ دفاع چپ نداریم که در حد پرسپولیس باشه،نباید با رفتنش موافقت بشه اما درویش دنبال درآمدزایی هست آخرش اینو میده بره
    • مجتبی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      واقعا درک نمیکنم درویش و بادامکی دارن چی کار میکنن، آل کثیر نعمتی فرجی عالیشاه تمدید نشدن و حتی بازیکن جدید مثل لیموچی هم هنوز درویش نتونسته بگیره.
    • اخراج درویش IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      به درویش سفارش شده پرسپولیس نتیجه نگیره، باید عبدالکریم رو حفظ کنیم و لیموچی و رضائیان و احمدزاده رو هم جذب کنیم.
  • علی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    امسال پیروزی میره دست ۳🤣
  • هوادار IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    آقای درویش دیگر بازیکنی برای پرسپولیس مانده است چرا به راحتی ستاره ها را از دست می دهید اگر همین ستاره ها که رفتند در تیم نبودند عمرا پرسپولیس قهرمان می شد پرسپولیس تیم بزرگ است نباید آن را حداقلی و فقیرانه بست باید بازیکنان در شأن این تیم برای حضور در آسیا و فصل جدید لیگ برتر به خدمت گرفته شوند
  • آبی‌تر از دریا💙 IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    شنیدم درویش پرز🤢😂 یه بازیکن از خوشه‌ طلایی جذب کرده، خخخخخ ، کسی اسم این بازیکن رو بلده؟؟؟؟؟؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • علی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    با اینکه استقلالی هستم اما تیم های ایرانی زیاد عادت ندارن این روزها رو ببینن و پرسپولیس باید از این فرصت به خوبی استفاده کنه و با مبلغ هرچه بالاتر این بازیکن رو بفروشه و درآمد زایی کنه.مطمئناً تیم های قطری حاضرن پول خوبی بابت رضایتنامه این بازیکن بدن و با یک سوم این پول میشه جانشین خوبی براش پیدا کرد. البته به شرطی که این پول خرج تیم بشه نه اینکه از جیب دلال و مدیر سر در بیاره.
  • محمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    قطعا نمیره چون باشگاه العربی حاضر به دادن 2 میلیون دلار نشده . و از طرفی با معاوضه اون با عمر السومه و دادن مبلغی به پرسپولیس در ازای حسن نشده پرسپولیس و درویش هم دنبال پول کلانند نه 800000دلارکه حتی نمیشه باهاش یه مدافع چپ خوب خارجی گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی