نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
پشت پرده ثبت قرارداد اسماعیلی‌فر با تراکتور/ مدافع راست پرسپولیس در بن‌بست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس با امضای قراردادی یک ساله به تیم تراکتور پیوست.

به گزارش خبرورزشی، روز قبل بالاخره وضعیت دانیال اسماعیلی فر مشخص شد و طبق خبری که روی خروجی یک خبرگزاری قرار گرفت، این بازیکن هم بعد از مهدی ترابی رسماً به تراکتور پیوست. این انتقال در حالی انجام شد که اسماعیلی‌فر طی چند روز گذشته بارها با رضا درویش در تماس بود و از او می‌خواست تا راهکاری برای بازگشتش به پرسپولیس پیدا کند.

داستان از این قرار بود که اسماعیلی فر هم مثل ترابی مدتها قبل با تراکتوری‌ها قرارداد امضا کرده بود. اما قرارداد ۲ ساله. طبق قوانین جدید سازمال لیگ بازیکنان بالای ۳۰ سال نمی‌توانند قرارداد ۲ ساله امضا کنند و قرارداد همه بازیکنان بالای ۳۰ سال یک ساله است. برهمین اساس اسماعیلی‌فر تلاش زیادی کرد برگردد اما او که قبل از آئین نامه جدید بعنوان بازیکن ۳۲ ساله با تراکتوری ها، قرارداد دو ساله بسته بود با تماس های پیاپی از سوی تراکتوری ها مواجه شد تا قرارداد دو ساله خود را تصحیح و یکساله کند.

دانیال اسماعیلی‌فر اما تلاش زیادی کرد تا راهکاری برای حل این مشکل پیدا کند. او تماس‌های زیادی با مدیران فدراسیون برقرار کرد و جالب این که همگی به او تاکید کردند با توجه به این که مورد مشابهی وجود نداشته قادر نیستند نظر قطعی در این مورد خاص بدهند. هرچند چند کارشناسان حقوقی به او توصیه کردند در صورت بازگشت به پرسپولیس و شکایت تراکتور احتمال محکومیت برای او بسیار بالا است.

آخرین خبرها حاکی از آن است که دانیال اسماعیلی فر روز قبل با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرد و قرار بر این شد تا نزد مدیران تراکتور رفته و پس از گفتگو با آنها قرارداد را فسخ کند تا بتواند با رضایت آن ها باز هم به پرسپولیس برگردد اما به نظر می‌رسد در این امر موفق نبوده و نه تنها موفق به فسخ قرارداد نشد بلکه قرارداد قانونی یک ساله را نیز امضا کرد تا رسما فصل بعد پیراهن تراکتور را به تن کند.

گفتنی است پرسپولیس با توجه به جدایی دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف به دنبال جذب دو مدافع راست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اگر اجازه خروج می‌دادند به پرسپولیس می‌رفتم/ معلوم نیست فصل آینده کجا باشم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    پرسپولیس تا کنون جایگزین های مناسبی برای بازیکنانی که از دست داده است پیدا نکرده است.
  • عیسی‌زاده IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    آقای اسماعیلی فر به خودت بد کردی، پس برو همونجا که اون رفاه و اون سطح زندگی رو میخوای، توی پرسپولیس باید یه روحیه سلحشوری داشته باشی
  • نگار NL ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    بیرانوند ترابی اسماعیلی فز این سه تا چنان ضربه ایی به خودشون زدن که تا سالها مثال فوتبالی‌ها میشن
  • دانا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    دانیال اومد خونه خودش / عزت و اصالت با تراکتور / ذلت با آفساید پولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی