نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
۸ |
۲
جدایی قریب الوقوع یک مهاجم از پرسپولیس؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به ترافیک بازیکن در خط حمله پرسپولیس احتمال آن می رود مهدی عبدی مهاجم قرمزپوشان، فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم تراکتور بازی کرد با پایان فصل، بازیکن تیم پرسپولیس محسوب می شود و باید در خدمت قرمزپوشان تهرانی باشد.

هرچند مهدی عبدی علاقه مند است بازی خود را در تیم پرسپولیس ادامه دهد اما اخبار ضد و نقیضی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد که این تیم تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

با توجه به اینکه تمدید با آل کثیر بسیار محتمل و همچنین پرسپولیس در حال مذاکره با علی علیپور و محمدرضا آزادی است و حتی صحبت هایی از حضور عمر سوما به گوش می رسد، بعید است مهدی عبدی در برنامه های فصل آینده این تیم جا داشته باشد، مگر اینکه با ترافیک در خط حمله و نیمکت نشینی احتمالی کنار بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    تنها بازیکنی که در حد پرسپولیس است و اسمش برده میشود فقط آزادی است که هم باکیفیت و هم جوان است بقیه شون یا پیر هستند یا در حد ارتش سرخ نیستند.
  • تعصب قرمز IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    نمیخواهیم آزادی را بی دلیل بزرگ کنیم اما متاسفانه بازیکنانی که برای پرسپولیس در نظر گرفتند آنجنان آش دهن سوزی نیستندحتی عمر السومه با وجود کیفیت بالا 35 ساله است.
  • کاراگاه قرمز IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    هزار بار بعنوان یک دلسوز تیم درخواست کرده ایم لااقل دلیل عدم جذب سعید سحرخیزان بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران را بگوئید این بازیکن که در حال حاضر ملی پوش هم هست پس نمیشه روی کیفیتش هم ضعفی گذاشت بعید هم میدانم قیمتش از یک فوروارد خوب خارجی هم بیشتر باشد لطفا"علت را بگوئید.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    التماس کنید شاید عبدی بمونه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی