نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
جواب آخر باشگاه استقلال به یامگا با یک پیشنهاد ویژه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از دلخوری‌هایی به وجود آمده برای بازیکن فرانسوی تیم استقلال حالا مسئولان باشگاه درصدد دلجویی از این بازیکن برآمدند.

پیرو انتشار خبری در ارتباط با دلخوری آرتور کوین یامگا (هافبک فرانسوی تیم استقلال) و مدیر برنامه‌هایش از نحوه پاسخ دادن فرشید سمیعی به درخواست دریافت مطالباتشان، این موضوع بلافاصله در بین هواداران و بازیکنان تیم استقلال بازخورد بدی داشت.

طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه با اشاره به خدمات یامگا در طول سال‌هایی که در خدمت این تیم بوده از مسئولان باشگاه خواستند هر طور شده مشکل کوین یامگا را بدون بروز دردسر برای استقلال و این بازیکن حل و فصل کنند.

اخبار رسیده از هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون ماجرای دلخوری کوین یامگا و تسویه حساب با او حاکی از آن است که نسبت به این اتفاق به این اقدام واکنش منفی صورت گرفته و از مدیران فعلی استقلال خواسته شده هر طور شده نظر مساعد و مطلوب کوین را جلب کنند.

این موضوع در دستور کار هیات مدیره استقلال قرار گرفته و به احتمال زیاد ظرف روزهای ابتدایی هفته آینده در تقویم میلادی (دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری) طلب کوین یامگا به وی پرداخت خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در دفعات قبلی باشگاه استقلال نحوه پرداخت پول کوین یامگا را به صورت نقدی و حضوری در محل باشگاه انجام داده بود باید دید این بار باشگاه استقلال چطور می‌خواهد با این بازیکن که در حال حاضر کشورمان حضور ندارد تسویه حساب کند.  به همین دلیل شاید یامگا برای دریافت باقیمانده طلبش به تهران آمده و پولش را از استقلال بگیرد.

از سوی دیگر گفته می‌شود این پیشنهاد نیز به کوین یامگا خواهد شد که در صورت عدم توانایی بازگشت به میادین فوتبال در جمع مربیان استقلال حضور پیدا کرده و اینجا همراه با استقلالی‌ها بماند.

بیشتر بخوانید: یامگا با یک چشم هم می‌تواند برای استقلال بازی کند/ زننده سریع‌ترین گل مقدماتی جام جهانی فقط یک چشم داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ازمان IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    یامگا خیلی بیشتر از اینها حقشه.‌لطفا اخلاق حرفه ای را در نظربگیربد.‌
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    رفتار استقلال ناجوانمردانه بود
  • صالح طعیمه پور IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    یامگاخیلی برای استقلال زحمت کشیدین رفتاراصلادرست نیست باید به نحوه احسنت ازاوتقدیرشود
    • نگار NL ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      به نحوه احسنت اشتباهه، به نحو احسن درسته
  • لنگ حقیر IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    همگی هواداران استقلال به اتفاق خواستار رفع مشکلات موجود یامگا هستند انشالله که مشکلش حل بشه و اگر از ایشون در کادر فنی استفاده بشه واقعاً عالیه
  • صدیقی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    یامگا باید بمونه تحت هرشرایطی
  • شبخیز FR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    یامگا هم زمانی که بازی می‌کرد تعصب خودش را ثابت کرد هم زمان که متاسفانه این مشکل پیش آمد الان باشگاه باید به نحو احسن و بهترین روش جبران کنه هم اصول اخلاقی و جوانمردی رعایت شود هم اصول حرفه ای
  • کیان تاج IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    دوست داریم که هنوز تو استقلال بمونه اگر واقعا باشگاه یهدهمچین پیسنهادی به اون کرده باشه یهوجوریایی داره جبارن مافات میکنه و اگر اونقبول کنه همه رو خیلی خوشخال کرد و خودش یه وزنه روحی سنگین حساب میشه
  • علی حبیبیان IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    این بازیکن هم به لحاظ فنی هم به لحاظ اخلاقی در مدت حضورش در استقلال در اوج بود، بنابر این انصاف، مردانگی و عدالت حکم میکند که او را در جمع تیم بعنوان بازیکن و یا کادر فنی حفظ کنند و رضایتش را تامین کنند. او بازیکن موثری بود هم بعنوان مدافع و وینگر و هم در به ثمر رساندن پنالتی هایش ( خصوصا پنالتی دربی)، امیدوارم هر چه زودتر مشکل چشمش رفع بشه و به میادین باز گردد. عشق و علاقه او فوتبال است امیدوارم عنایت و لطف خدا شامل حال این انسان با اخلاق بشود.
  • مهرداد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    انشاالله‌‌موفق‌باشدبازیکن‌‌بااخلاق‌هرکجا‌که‌باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی