نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
۰ |
۱
مدیر پرسپولیسی نایب رییس فدراسیون ووشو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جعفر سمیعی که سابقه مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس را دارد نایب رییس فدراسیون ووشو شد.

جعفر سمیعی، مدیر عامل سابق پرسپولیس به عنوان نایب رییس فدراسیون ووشو انتخاب شد. سمیعی از مدیران موفق و جوان کشور است که سابقه خوبی در باشگاه پرسپولیس دارد و همیشه از طرف هوادارن این تیم به نیکی یاد می شود.

این مدیر جوان که پیش از این مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان بود و در کارنامه خود مدیریت امنیتی و انتظامی فدراسیون فوتبال، مشاور شهردار تهران، مدیریت در وزارت کشور و سازمان سنجش و مدیرعاملی پرسپولیس را دارد صبح امروز نایب رئیس فدراسیون ووشو شد. با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، صبح امروز رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون در هتل همای تهران انجام شد.

در نهایت با انجام فرآیند رأی‌گیری، جعفر سمیعی با کسب ۴۴ رأی به‌عنوان نایب رئیس اول، سیدعلیرضا حاجی میرعرب با کسب ۴۸ رأی به‌عنوان خزانه‌دار، مهدی علی‌نژاد با ۵۰ رأی و میترا عباسی با ۳۸ رأی به‌عنوان کارشناس خبره، مهدی خلیلی سوادکوهی با ۲۶ رأی به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و امیر عباس لشگری با ۴۸ رأی به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی به عضویت هیات رئیسه درآمدند.

حمیده صادقی نیز با کسب ۲۱ رأی نتوانست آرای لازم را برای نایب رئیسی دوم کسب کند. همچنین مجمع برای انتخاب بازرس به رئیس مجمع اختیار داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی