نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
این چیزها را در مورد ترک‌ها دوست دارم/ ترکیه با قلب جنگجو پیروز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینچنزو مونتلا معتقد است که ترکیه قلبی جنگجو دارد و تیمش با روحیه تیمی قوی موفق شد به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ترکیه با شکست ۲-۱ اتریش در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ جواز حضور در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد و وینچنزو مونتلا، سرمربی این تیم، بعد از بازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

مونتلا در کنفرانس خبری بعد از بازی اذعان داشت: «تمام بازیکنان روحیه تیمی را به نمایش گذاشتند و برایشان خیلی خوشحالم. کمی خسته بودیم و این بازی خیلی مهم بود. به میلیون‌ها هوادارمان که ما را دنبال می‌کنند از صمیم قلب تبریک می‌گویم. شاید در بازی‌های اول ایراداتی در روحیه تیمی وجود داشت، اما در این بازی بازیکنانم دوباره روحیه تیمی را نشان دادند و به آنها تبریک می‌گویم. ما یک پیروزی تاریخی کسب کردیم. چون از سال ۲۰۰۸ تا به حال به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود نکرده بودیم. درواقع ما به ۲۰۰۸ رسیدیم.»

ترکیه در یک‌چهارم به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت و مونتلا در این مورد گفت: «قدم به قدم پیش می‌رویم. حریف ما هلند قوی است، اما ما در این پیروزی تیمی با قلب جنگجو داشتیم. ۴ روز فرصت داریم. هم انرژی خود را جمع می‌کنیم و هم آماده می‌شویم. امروز قلب مردم ترک را در زمین دیدیم. این چیزی است که من در مورد مردم ترک دوست دارم.»

بیشتر بخوانید: ستاره ترک به رکورد رونالدو و رونی رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    مونتلا همانی است که قرار بود جانشین کیروش در تیم ملی ایران شود که درعوض گروهبان قندلی را آوردند !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی