نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
۰ |
۰
باورمان نمی‌شود که امروز به خانه می‌رویم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رالف رانگنیک از شکست تیمش از ترکیه و حذف شدن از یورو بسیار ناراحت است اما از تجربه خوب این تورنمنت در انتخابی جام جهانی استفاده می‌کند.

تیم ملی اتریش از ترکیه در یک‌هشتم نهایی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و از دور رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ کنار رفت. رالف رانگنیک در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این مسابقه در مورد بازی تیمش و شکست ناباورانه از ترکیه صحبت کرد.

رانگنیک گفت: «ما زمان کافی برای زدن گل تساوی داشتیم، اما سخت است وقتی دروازه‌بان حریف مانند گوردون بنکس است! به اندازه کافی از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و در دفاع از ضربات ایستگاهی آن‌ها خوب عمل نکردیم. به نظرم وقتی چنین اشتباهاتی مرتکب شوی، مستحق گل خوردن هستی. چهار بازی که ما انجام دادیم، از جمله امروز، بسیار جذاب بودند. همه چیز به طور دقیق پیش نرفت، اما چهار بازی بسیار سرگرم‌کننده و پرتنش بودند. اکنون باید این تجربه‌ها را به لیگ ملت‌ها و سپس به مرحله انتخابی جام جهانی ببریم.»

سرمربی اتریش همچنین عنوان کرد که این نتیچه برایش قابل باور نیست: «من نمی‌توانم باور کنم که امروز به خانه می‌رویم. ما فکر می‌کردیم که سفرمان ادامه خواهد داشت

بیشتر بخوانید: ستاره ترک به رونالدو و رونی رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی