نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
جنجال انتشار وویس قدیمی از آقایی پور در فضای مجازی؛ به کادر فنی استقلال برای جذب من فشار بیاورید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد آقایی پور پس از توافق با سپاهان جنجال به پا کرد

به گزارش خبرورزشی، پس از توافق جواد آقایی پور با باشگاه سپاهان، وویس عجیبی از این بازیکن در رسانه ها منتشر شده که مخاطبش مشخص نیست، اما آقایی پور در این وویس می گوید:

فقط یک خواهش ازتون داشتم که به کادر فنی و باشگاه استقلال فشار بیاورید نیم فصل امسال، من به این تیم بیایم، واقعا دوست دارم، چون امیرارسلان مطهری و پیمان بابایی جوری نیستند که بتوانند گلزنی کنند، اما من تنهایی می توانم جورشان را بکشم، امیدوارم شما هواداران هم دل بزارید تا من بتوانم نیم فصل به استقلال بیایم.

باید دید این صحبت ها پس از پیوستن جنجالی جواد آقایی پور به سپاهان چه بازخوردی خواهد داشت. آقایی پور بازیکنی بود که از تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشت و با باشگاه استقلال تا مرز امضای قرارداد نیز رفته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • صالح IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    تعصبی که با پول بخواد بره بهتره نیاد... یکی ندونه فکر میکنه قرار بود مفتی بیاد استقلال
    • اس اس IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      voice اصلا مورد اعتنا و اعتبار نیست و الان با هوش مصنوعی صدای فرد فوت شده هم احیا و اجرا میکنن به نظرم در پس اینجور حرفها بخور بخور و کلاهبرداری در کار باشه
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    چه بی ادب
    • عادل IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      بازیکنان شمالی اکثر پول به باشگاه ترجیح میدن البته حق دارن تو این اوضاع و بازار باید به فکر آینده باشن
  • سید IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    استقلال پیمان بابایی نابود کرد .واقعا نکونام بازیکن خراب می‌کنه .حیف بود پیمان رفت استقلال .چقدر یحیی دوسش داشت .واقعا پیمان باید به خودش بیاد بره فولاد یا تراکتور .استقلال ثبات نداره واقعا بازیکن خراب میشه .
  • قدوس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    این آقایی پور با چند بار تاب خوردن توی پرسپولیس استقلال و سپاهان ثابت کرد که اصلا شخصیت و اندازه‌اش دردحد بازی توی چندتا تیم بزرگ کشور نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی