چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
۲ |
۱
ادعای فولر: این مرتبه آلمان مقابل اسپانیا پیروز است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلمان ۳۶ سال موفق به شکست اسپانیا نشده و رودی فولر معتقد است که آلمان با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند این بار از سد لاروخا بگذرد.

روز جمعه آلمان و اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم خواهند رفت و حساس‌ترین دیدار این رقابت‌ها را رقم خواهند زد. آلمان به مدت ۳۶ سال نتوانست اسپانیا را در بازی‌های رسمی شکست بدهد و آخرین پیروزی مانشافت مقابل لاروخا به یورو ۱۹۸۸ برمی‌گردد. بعد از آن این دو تیم ۶ بار به مصاف هم رفتند که ۳ بار مساوی کردند و ۳ بار هم آلمان از اسپانیا باخت؛ از جمله باخت در فینال یورو ۲۰۰۸ و باخت ۱-۰ در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۰.

رودی فولر در آخرین پیروزی آلمان بر اسپانیا در یورو ۱۹۸۸ حضور داشت و هر دو گل تیمش در پیروزی ۲-۰ را به ثمر رساند. او که اکنون مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان است در مصاحبه با نشریه بیلد به این سوال پاسخ داد که آلمان یولیان ناگلزمن چطور می‌تواند تیم ملی اسپانیا را شکست دهد؟

فولر گفت: «اسپانیا همیشه ‏فوتبالیست‌های خوبی دارد و اکنون در بالاترین سطح ممکن بازی ‏می‌کنند. سبک سنتی و کلاسیک فوتبال اسپانیا در این یورو با دو ‏وینگر فوق‌العاده سریع کامل شده و این باعث می‌شود آنها ‏خطرناک‌تر باشند. وقتی دوئل‌های یک در مقابل یک دو وینگر جوان‌شان ‏را می‌بینم واقعا شگفت‌زده می‌شوم. جالب‌تر این است که ‏بدانید ما هم در تیم ملی چنین بازیکنانی داریم. خیلی‌ها اهمیت لروی ‏سانه، ماکسی بایر یا کریس فوهریش را درک نمی‌کنند. این سه نفر ‏سرعتی خارق‌العاده دارند و وجودشان برای مانشافت بسیار باارزش است. با وجود چنین بازیکنانی می‌توان به هر ‏حریفی ضربه زد. در کنار این بازیکنان سرعتی، ما بازیکنان دیگری ‏داریم که در این تورنمنت درخشان شده‌اند و ما با استفاده از همه ‏این داشته‌ها می‌توانیم اسپانیا را شکست بدهیم.»

بیشتر بخوانید: برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    چقدر عمر زود میگذره. رودی فولر و مولر و اندریاس برمه و کلینزمن و توماس هسلر یادشون بخیر
  • المانی US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازیکن درست و حسابی که ندارین. سطح همه بازیکنان آلمان معمولی هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی