نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
هر تیمی ممکن است قهرمان شود/ مثل هلندی‌های واقعی بازی کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی هلند بعد از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

تیم ملی هلند در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با گل کودی خاکپو و دبل دونیل مالن موفق شد تیم ملی رومانی را با نتیجه ۳-۰ شکست داده و راهی یک‌چهارم نهایی شود.

رونالد کومان پس از این پیروزی در نشست خبری شرکت کرد و به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: «گاهی توضیح اینکه چرا بد بازی می‌کنید و یا چرا در بازی به سطح بالایی می‌رسید، دشوار است. امروز شروع سختی داشتیم، اما در نهایت خود را در بازی پیدا کردیم و برای حریف مشکلاتی ایجاد کردیم. شاید یک نکته انتقادی این باشد که زمان زیادی طول کشید تا گل دوم را به ثمر برسانیم. اما با حملاتمان مشکلات بزرگی برای رومانی ایجاد کردیم.»

سرمربی تیم ملی هلند در مقایسه تیم فعلی و نسل‌های قبلی هلند اذعان داشت: «ما استعدادهای بزرگی در تیم داریم. البته باید چیزی را ببرید تا مردم آن را با سال ۱۹۸۸ مقایسه کنند. فوتبال از آن زمان تغییر کرده است. در بازی‌های اخیر دیده‌اید که همه تیم‌ها برای ادامه تورنمنت با مشکلاتی روبرو بوده‌اند. این تورنمنت سختی است و هر تیمی ممکن است قهرمان این مسابقات شود.»

او در نهایت جملاتش را اینگونه به پایان برد: «ما خیلی خوب دفاع کردیم و رومانی به سختی توانست موقعیتی خلق کند. این پیروزی خیلی خوبی بود. ما هلند هستیم و همیشه باید خوب بازی کنیم. امروز مثل هلندی‌های واقعی بازی کردیم.»

بیشتر بخوانید: هلند مثل آب خوردن به یک چهارم نهایی رسید/ زور رومانی به تیم کومان نرسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی