نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سرمربی جدید استقلال را بشناسید/ یک گزینه خارجی و نسبتا جذاب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خلاف اخبار منتشر شده، استقلال خوزستان با یک سرمربی خارجی به توافق رسیده و قرارداد میان طرفین هم به زودی امضا می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، قرارداد میودراگ بوزوویچ با استقلال خوزستان به امضا خواهد رسید و این سرمربی مونته‌نگرویی رسما به عنوان مرد شماره یک نیمکت آبی‌ها اهواز انتخاب می شود. بوزوویچ فصل قبل هم یکی از گزینه‌های هدایت فولاد خوزستان بود و درحالی به ایران خواهد آمد که کارنامه قابل قبولی دارد.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال خوزستان تایید کرد قهرمان اسبق لیگ برتر با رسول خطیبی وارد مذاکره نشده و بوزوویچ و دستیارانش به زودی به اهواز سفر می‌کنند.

وی سال‌ها در لیگ برتر روسیه سرمربی تیم‌های مختلفی نظیر روستوف، دینامو مسکو و لوکوموتیو مسکو بوده و علاوه بر قهرمانی در جام برندگان روسیه با روستوف، با ستاره سرخ بلگراد هم توانسته قهرمانی لیگ برتر صربستان در سال ۲۰۱۶ را بدست بیاورد. بوزوویچ ۵۶ ساله که فصل قبل هدایت نفتچی آذربایجان را برعهده داشت، دارای مدرک مربیگری پرولایسنس یوفا است و استقلالی‌ها امیدوارند وی بتواند امسال با تیمی که در فصل اخیر در روزهای آخر در لیگ برتر ماندنی شد، نتایج خوبی کسب کند. بوزوویچ فصل گذشته در ۲۲ بازی روی نیمکت تیم نفتچی نشست و میانگین ۱.۴۵ امتیاز در هر بازی را همراه این تیم به ثبت رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی