نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
متفاوت‌ترین واکنش به هدر رفتن پنالتی رونالدو/ همه اشتباه می‌کنند؛ فوتبال همین است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۰۵ پنالتی حساس پرتغالی‌ها را خراب کرد و اشک ریخت و بعد از بازی برناردو سیلوا از هم‌تیمی خود دفاع کرد.

پرتغال در ضربات پنالتی موفق شد از سد اسلوونی بگذرد و خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ برساند. کریستیانو رونالدو در وقت اضافه اول مسابقه موقعیتی عالی داشت تا پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما یان اوبلاک ضربه پنالتی او را مهار کرد و باعث سرازیر شدن اشک‌های CR7 و هوادارانش شد. البته که اسطوره پرتغالی پنالتی از دست رفته خود را جبران کرد و اولین ضربه پنالتی پرتغال را به گل تبدیل کرد و امید را به تیم برگرداند.

برناردو سیلوا که به همراه برونو فرناندش پنالتی‌های بعدی پرتغال را به ثمر رساندند بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «کریستیانو یک پنالتی را از دست داد و این اتفاق تنها برای بازیکنانی رخ می‌دهد که مسئولیت ایستادن پشت ضربات پنالتی را قبول می‌کنند. من این تجربه را در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید داشتم. این فوتبال است و همه اشتباه می‌کنند. اشکهای رونالدو تصویری بی‌رحمانه بود اما در نهایت کاستا ما را نجات داد و صعود کردیم. کاستا امروز عملکردی درخشان و فوق‌العاده داشت و توانست ما را نجات دهد. این لحظاتی به یاد ماندنی و حیاتی برای همه ماست. البته که به خوبی از این موضوع باخبریم که باید بهتر بازی کنیم. این بازی سختی برابر تیمی سازماندهی شده بود. زمین هم بسیار فاجعه‌بار بود.»

بیشتر بخوانید: اشک‌ها و لبخندهای کریستیانو رونالدو در فرانکفورت/ CR7 احساسی شد؛ این آخرین یوروی من خواهد بود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی