دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
۲ |
۳
ابوالفضل جلالی؛ بازیکنی که به نکونام پاس گل داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرد.

بازیکن ملی پوش استقلال قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا استقلال یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده باشد. بازیکنی که حضورش در جمع آبی‌پوشان با فراز و نشیب بسیار زیادی همراه بود.

خاطره خوش از جام جهانی

تا چند ماه قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حتی خود ابوالفضل جلالی هم فکر نمی‌کرد نامش در فهرست مسافرین این تورنمنت بزرگ قرار بگیرد اما دقیقاً چنین اتفاقی رخ داد و علاوه بر آن، ابوالفضل حتی توانست در بازی ایران مقابل آمریکا بازی کردن در این جام معتبر را هم تجربه کند. وقتی جام جهانی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید، خیلی‌ها تصور می‌کردند وضعیت جلالی در استقلال روز به روز بهتر می‌شود ولی کار دقیقاً برخلاف نظر و تصور او جلو رفت.

کابوسی به نام ساپینتو

برخلاف کارلوس کیروش، ریکاردو ساپینتو اصلاً اعتقادی به ابوالفضل جلالی نداشت و این مسئله را در دور برگشت لیگ بیست و دوم به وضوح نشان داد. جلالی به یک نیمکت نشین تمام عیار تبدیل شده بود و اگر سرمربی پرتغالی در استقلال می‌ماند، بدون شک او باید فکر دیگری برای خود می‌کرد ولی ریکاردو ساپینتو خرداد ۱۴۰۲ از استقلال رفت و مردی آمد که ابوالفضل را دوباره احیا کرد.

بازگشت به تیم ملی

نکونام سرمربی استقلال شد و از همان ابتدای کار اعتقاد و اعتماد خود به ابوالفضل را نشان داد. انصافاً جلالی هم از این پاس گل به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و در طول لیگ بیست و سوم ۱۰ مرتبه استقلالی‌ها را در موقعیت گل قرار داد تا اعتماد جواد نکونام را با پاس گل‌های ارزشمند خود جبران کرده باشد. همین نمایش خوب موجب شد تا جلالی دوباره به تیم ملی هم بازگردد و حالا بسیار امیدوار است جام جهانی ۲۰۲۶ را هم تجربه کند.

انتقاد فنی

اگرچه ابوالفضل جلالی با ۱۰ پاس گل، بهترین پاسور استقلال در فصل گذشته و یکی از موثرترین بازیکنان برای جواد نکونام بود ولی برخی کارشناسان انتقاد ویژه‌ای را هم در مورد او مطرح کرده‌اند. آنها معتقدند جلالی هر چقدر در کارهای تهاجمی خوب و رونده است، هنگام دفاع خوب عمل نمی‌کند و حضورش در دفاع به اندازه حملات موثر نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    اینم سربازه وسمیعی الکی وسوری باهاش قراردادبسته مثلا
  • joker IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    اقا جواد فقط تیام برو سراغش نذار دیر بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی