۳۰ ثانیه با پیروزی فاصله داشتیم.../ آینده تیم درخشان خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسلواکی معتقد است که قوی‌تر از قبل برخواهند گشت و آینده خوبی در انتظار تیم و بازیکنانش است.

اسلواکی می‌توانست پیروز میدان باشد و با شکست دادن انگلیس نام خود را به عنوان تیمی شگفتی‌ساز بر سر زبان‌ها بیاندازد اما جود بلینگام در ثانیه‌های آخر بازی گل تساوی سه‌شیرها را به ثمر رساند و هری کین نیز کار اسلواکی را در وقت‌های اضافه تمام کرد و جواز حضور در یک‌چهارم نهایی یورو را برای تیمش به ارمغان آورد.

اسلواکی تا لحظه آخر جنگید و انگلیسی‌ها را شدیدا تحت فشار قرار داد اما بخت با شاگردان کالزونا یار نبود و بازی را در نهایت با نتیجه ۲-۱ واگذار کردند و از یورو ۲۰۲۴ خداحافظی کردند.

میلان اشکرینیار، کاپیتان این تیم بعد از بازی اذعان داشت: «سخت است کلماتی را برای توصیف این شکست پیدا کنیم، همه ما بسیار غمگین هستیم. خیلی به دور بعد نزدیک شده بودیم. اگر به این شکل به بازی برای اسلواکی ادامه دهیم احتمالاً آینده خوبی در پیش خواهیم داشت. انگلیس کیفیت بالایی دارد، آن‌ها ما را تحت فشار قرار دادند و ناگهان گل بلینگام به ثمر رسید. خیلی دردناک است که در آخرین لحظه نیمه دوم گل خوردیم. شاید ۳۰ ثانیه با پیروزی فاصله داشتیم...»

اشکرینیار در مورد نحوه بازی تیم و عملکرد بازیکنان افزود: «من واقعاً به کل تیم افتخار می‌کنم. سفر شگفت‌انگیزی بود و همچنین می‌خواهم از هواداران تشکر کنم. آماده بودیم که تاریخ اسلواکی را بازنویسی کنیم اما متأسفانه سرنوشت طور دیگری رقم خورد. همه ما امیدوارم که قوی‌تر از امروز دوباره برگردیم.»

بیشتر بخوانید: کار انگلیسی‌ها را سخت کردیم/ رویای صعود خراب شد اما تیمم فوق‌العاده بود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی