اعتراض شدید ویلی سانیول: بلد نیستید از VAR استفاده کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گرجستان از عملکرد VAR در مردود اعلام نکردن گل تساوی اسپانیا به شدت شاکی‌ست اما به عملکرد بازیکنانش در یورو ۲۰۲۴ افتخار می‌کند.

گرجستان که با شایستگی به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ رسیده بود مقابل اسپانیا با نتیجه ۴-۱ شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند. سرمربی این تیم اما از عملکرد داور و VAR ناراضی‌ست و معتقد است که گل تساوی لاروخا باید به دلیل آفساید مردود اعلام می‌شد.

گل گرجستان در دقیقه ۱۸ توسط گل به خودی رابین لنورماند به ثبت رسید و رودری در دقیقه ۳۹ گل تساوی را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز فابین روئیس، نیکو ویلیامز و دنی اولمو گل‌های لاروخا را به ثمر رساندند.

ویلی سانیول، سرمربی گرجی‌ها، بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها اذعان داشت: «آفساید بود، بله، واضح است که VAR ابزاری عالی است، اما شما نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید. من نمی‌فهمم چرا آفساید روی گل تساوی اسپانیا اعلام نشد، در حالی که قبلاً چنین اتفاقی در مسابقات قهرمانی اروپا افتاده بود. آن‌ها یک گل را برای اتفاقی مشابه مردود اعلام کرده بودند. از اتفاقی که افتاد ناراضی هستم. از VAR به درستی استفاده نمی‌شود و همه ما برای آن هزینه می‌دهیم. بازیکنان نمی‌دانند چه کار کنند چون در هر بازی اتفاقات مختلفی می‌افتد

از سرمربی گرجستان در مورد آینده‌اش در تیم سوال شد و او پاسخ داد: «الان اصلا وقت آن نیست که در مورد آینده‌ام صحبت کنم. اکنون زمان آن است که به آنچه انجام داده‌ایم فکر کنیم و همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم. ما از کاری که تیم انجام داده بسیار خوشحالیم و به بازیکنان بسیار افتخار می‌کنیم. این پایان سفر است، اما امیدوارم سفر بعدی ما بسیار هیجان‌انگیز باشد. چند روز دیگر بهتر متوجه خواهیم شد که چه کرده‌ایم.»

بیشتر بخوانید: ادعای دلافوئنته: باید ۸ یا ۹ گل می‌زدیم/ در بازی بعدی مقابل میزبان بهترینِ خودمان خواهیم بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی