کار انگلیسی‌ها را سخت کردیم/ رویای صعود خراب شد اما تیمم فوق‌العاده بود...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسلواکی از اینکه تیمش با نهایت شایستگی به این مرحله از یورو رسیده و کار را برای انگلیسی‌ها سخت کرده احساس غرور و افتخار می‌کند.

اسلواکی تا لحظات آخر جنگید و کار انگلیس را شدیدا سخت کرد اما در نهایت با گل‌هایی که جود بلینگام و هری کین در اواخر بازی به ثمر رساندند بازی را به سه‌شیرها واگذار کرد و از دور رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شد.

فرانچسکو کالزونا از اینکه بازیکنانش کار را برای انگلیسی‌ها سخت کردند راضی‌ست و بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران اذعان داشت: «من احساس غرور می‌کنم، ما یک بازی عالی مقابل یک تیم در سطح جهانی و یکی از شانس‌های قهرمانی انجام دادیم. خیلی کم به انگلیس اجازه حمله کردن دادیم و به صعود نزدیک بودیم. متاسفانه موفق نشدیم. در وقت اضافه نیمی از وقت را در نیمه حریف سپری کردیم. من به تیمم بسیار افتخار می‌کنم. تمرین دادن این بازیکنان باعث افتخارم است. آن‌ها در زمین تفاوت بزرگی ایجاد کردند و من از داشتن آن‌ها بسیار سپاسگزارم. در حالی که تنها چند ثانیه از بازی باقی مانده بود، با ضربه جود بلینگام یک گل دریافت کردیم. شاید می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم، اما این اتفاق می‌افتد.»

کالزونا بار دیگر عملکرد بازیکنانش در یورو را ستود و ادامه داد: «می‌خواهم دوباره بگویم که چقدر به تیمم افتخار می‌کنم. به آن‌ها گفتم که کار بزرگی انجام دادند، آن‌ها فوق‌العاده بودند. ما با تمام حریفان برابر بودیم، فوتبال هجومی بازی کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. برای چندمین بار می‌گویم که به آن‌ها بسیار افتخار می‌کنم، همه آن‌ها شدیدا ناراحت و ناامید هستند چون ما خیلی به رویای صعود نزدیک بودیم، اما فوتبال همین است.»

بیشتر بخوانید: ساوتگیت: دلیلی داشت که به بلینگام و کین پایبند بودیم/ باید بهتر از اینها باشیم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی