واکنش دوناروما به هو شدن؛ هواداران عذرخواهی‌مان را نمی‌پذیرند/ همه را ناامید کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایتالیا در بازی مقابل سوئیس شکست خورد و از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ کنار رفت و دروازه‌بان این تیم بعد از بازی از تمام هواداران عذرخواهی کرد.

تیم ملی ایتالیا در آلمان تسلیم شد و با گل‌های رمو فرویلر و روبن وارگاس با نتیجه ۲-۰ مغلوب سوئیس شد و در رسیدن به مرحله یک‌چهارم ناکام ماند. جانلوئیجی دوناروما با نهایت اندوه و پریشانی بعد از مسابقه در گفتگو با رای اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «فقط می‌توانیم از همه عذرخواهی کنیم. واقعا دردناک است. امروز ناامیدکننده بودیم و سوئیس مستحق پیروزی بود. چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. در تمام طول مسابقه خیلی تقلا کردیم، در نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم و فضای زیادی برای آن‌ها باقی گذاشتیم. پرسینگ درستی انجام ندادیم. بازی سختی بود، هضم این بازی بسیار سخت است

دروازه‌بان ایتالیا در ادامه افزود: «امروز خیلی چیزها کم داشتیم. شجاعت و کیفیت کم داشتیم.  در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و آن‌ها کنترل بازی را در اختیار داشتند. باید نیمه دوم را خوب شروع می‌کردیم اما بلافاصله گل خوردیم. ما باید آن را بپذیریم، واقعا ناراحت هستیم. ما ناامید کننده بودیم، مردم را ناامید کردیم، باید این را بپذیریم. سوئیس زمان زیادی برای فکر کردن داشت، ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم. اشتیاقی برای واکنش نشان دادن، برای کمک به یکدیگر نداشتیم. امروز خیلی چیزها را کم داشتیم.»

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در انتهای بازی با سری خمیده به سراغ تماشاگران رفت تا از آنها عذرخواهی کند اما با فریاد و سوت و هو کردن‌های هواداران خشمگین حاضر در سکوها مواجه شد. دوناروما افزود: «ما تیمی که امروز دیدید نیستیم. تیم امروز بسیار ناامیدکننده بود. اصلا وارد بازی نشدیم، اشتباهات زیادی داشتیم، به سوئیس برای عملکرد خوبی که داشت اعتبار می‌دهیم اما ما باید خیلی خیلی بهتر کار می‌کردیم.»

او در نهایت اذعان داشت: «بازیکنان جوان با استعدادی در تیم وجود دارند که به تجربه نیاز دارند، آنها قطعا می‌توانند در آینده عملکرد خوبی داشته باشند. می‌دانم که پذیرش این جملات در حال حاضر سخت است، اما باید به آینده نگاه کنیم.»

بیشتر بخوانید: واکنش متفاوت اسپالتی به سوال جنجالی بعد از فاجعه ایتالیا؛ احساس گناه نکنید!/ این فاکتورها در فوتبال ملی تفاوت‌ها را رقم می‌زند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی