ارزش دروازه‌بان‌های لینک شده به استقلال و پرسپولیس در ترانسفر مارکت +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای خرید نعمتوف باید سه برابر استقلال هزینه کند.

ودران کیوسفسکی و نعمتوف دو دروازه بانی هستند که گفته می شود باشگاه های استقلال و پرسپولیس با آنها مذاکره کرده اند و حتی باشگاه استقلال با کیوسفسکی قرارداد امضا کرده است.

نکته جالب توجه در مورد این دو دروازه بان، ارزش آنها در سایت ترانسفرمارکت است. کیوسفسکی دروازه بان بوسنی تبار که ۱۸۷ سانتیمتر قد و ۲۹ سال سن دارد در سایت ترانسفرمارکت ۳۰۰ هزار یورو و نعمتوف دروازه بان ازبکستانی فصل گذشته نسف قارشی با ۱۸۲ سانتیمتر قد و ۲۳ سال سن ۹۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

طبق این ارزش گذاری، در صورت خرید نعمتوف باشگاه پرسپولیس تقریبا سه برابر باشگاه استقلال برای این دروازه بان هزینه خواهد کرد.

باشگاه استقلال در حالی با کیوسفسکی قرارداد بسته که سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان این تیم، فصل گذشته با ۱۸ کلین شیت بهترین دروازه بان لیگ شده است و خرید این دروازه بان بوسنیایی حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. اما تیم پرسپولیس پس از اتفاق غیر منتظره و فسخ ناگهانی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش این تیم چاره ای جز خرید دروازه بان ندارد و از نعمتوف به عنوان گزینه این تیم نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: پشت پرده قراردادهای دلاری بازیکنان ایرانی در بازار نقل و انتقالات

ارزش دروازه‌بان‌های لینک شده به استقلال و پرسپولیس در ترانسفر مارکت +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لونگ صفر ستاره IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    چون بیرانوند از لونگ رفته دستور دادن حسینی هم اخراج بشه شرایط دونیم برابر بشه !!
  • احمدرضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    قیمت ترانسفر مارکت،قیمت واقعی بازیکن نیست،خیلی کمتر میباشد مثلا کنعانی زادگان در ترانسفر مارکت قیمتش ۱/۵ میلیون یورو میباشد یا اورونوف ۲/۵ و بلانکو ۱/۲ میباشد در صورتیکه قیمت انها خیلی کمتر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی