نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
دیوار سرسخت یورو؛ پایه‌گذار صعود شگفتی‌سازها/ این آمار همه را غافلگیر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خط دفاعی تیم ملی فوتبال گرجستان تاثیر زیادی در صعود این تیم به مرحله حذفی داشته است.

تیم ملی گرجستان با هدایت ویلی سانیول با وجود اینکه برای اولین دور در تاریخ ورزش این کشور به مسابقات یورو راه یافت اما نتایج غیرمنتظره‌ای در مرحله گروهی بدست آورد.

گرجی‌ها در بازی نخست مقابل ترکیه ۳-۱ شکست خوردند اما عملکرد شاگردان سانیول در همان مسابقه توجه کارشناسان را جلب کرد و در ادامه با تساوی این تیم مقابل چک، گرجستان نشان داد که به دنبال صعود از مرحله گروهی است و در بازی پایانی گروه دست به کار بزرگی زدند و پرتغال پرستاره را از پیش رو برداشتند تا در کمال شگفتی به مرحله حذفی برسند.

اما یکی از نکات بارز و مثبت تیم گرجستان عملکرد خط دفاعی این تیم در سه بازی مرحله گروهی بوده است. تیم سانیول با ۱۳۴ بازپس‌گیری توپ بهترین تیم‌ یورو ۲۰۲۴ در این زمینه بودند. درخشش گیورگی مامارداشویلی دروازه‌بان گرجستان نیز تاثیر زیادی در عملکرد قابل توجه خط دفاعی این تیم محسوب می‌شود. این دروازه‌بان با ۲۰ سیو بیشتر سیو را در یورو ۲۰۲۴ داشته است. مامارداشویلی ۶ سیو در بازی ترکیه، ۹ سیو در بازی چک و ۵ سیو در مقابل پرتغال داشته است.

بیشتر بخوانید: باخت رونالدو به آکادمی فوتبالی که خودش افتتاح کرد! +تصاویر

دیوار سرسخت یورو؛ پایه‌گذار صعود شگفتی‌سازها/ این آمار همه را غافلگیر کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد.ر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    درویش باید زودتر از اینا با گولسیانی قرارداد میبست ولی گویا متاسفانه درویش اولویتش بستن قرارداد مربی یا بازیکنهایی هست که با یک دلال خاص (ایجنت) کار میکنن
  • مکوندی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    دروازبان گرجستان خیلی خوبه، اسمش مامارداشویلی هست امیدوارم جناب درویش اینو بیاره به جای اون بیرانوند خود فروخته که به دروغ گفت بند فسخ ندارم و یک هفته بعد با استفاده از بند فسخ، قراردادش رو فسخ کرد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی