نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
نیاز پرسپولیس به جذب ۶ بازیکن/ سرخ‌ها در نقل‌وانتقالات کار زیاد دارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باید ۶ بازیکن جذب کند و جای برخی ستاره‌ها در هفته‌های آتی باید پر شود.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس برای حضوری پرقدرت در بازار نقل و انتقالات علاوه بر جذب بازیکن در پست‌های مختلف، باید جای خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند را هم پر کند.

تا همین جای کار جدایی ۴ بازیکن از جمع سرخپوشان قطعی شده است. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر به همراه وحدت هنانوف نفراتی هستند که جدایی شان قطعی است و پرسپولیس علاوه بر این که در پست مهاجم دنبال تقویت است باید به دنبال پر کردن جای خالی این نفرات نیز باشد.

این درحالی است که در بازار داخلی فقط و فقط اسم مهدی لیموچی به گوش می‌رسد که در لیست خرید سرخ‌ها دیده می‌شود و حتی در صورت جذب این بازیکن که قرار است جای مهدی ترابی را پر کند، مدیرعامل پرسپولیس باید به دنبال جذب بقیه بازیکنان در پست‌های باقی مانده باشد. از این رو رضا درویش به دنبال جذب گزینه‌های خارجی است.

در پست‌های دروازه‌بان، دفاع راست و مهاجم، باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با چند گزینه خارجی است اما هنوز مشخص نیست درویش برای پر کردن جای هنانوف یا فرشاد فرجی چه تصمیمی‌قرار است بگیرد.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست مدیرعامل پرسپولیس خلاف چند فصل گذشته برنامه از پیش تعیین شده و مشخصی در نقل و انتقالات نداشته و به نظر می‌رسد نمی‌تواند مثل دو فصل اخیر و به ویژه نیم فصل لیگ ۲۳ هواداران تیمش را با جذب چند مهره کلیدی غافلگیر کند. مگر این که در ادامه راه شاهد اتفاقات تازه‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: فشار هواداران پرسپولیس برای جذب ۲ بازیکن قدیمی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • var بیاد خیلی ها میرن ! IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    تا گفتن که از فصل آینده var استفاده میشه برخی از بازیکنان پرسپولیس فرار رو بر قرار ترجیح دادن ............
    • مرگ بر مافیا IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      اول از همه سرمربی فلنگو بست بعدم بازیکنا خود اوسمار فهمیده بود که چجوری قهرمانشون کردن تا دید امسال ممکنه ازاین خبرا نباشه فلنگو بست و رفت
    • حاج ۳لسچ IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      هولدینگگگگ😉اسطوره ممد خان نوری کبییرر😉😉
    • کوروش کبیر IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      شما هنوزم دارین میسوزین 😜😜😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • درویش پرز IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    پس چرا بعد تساوی تو دربی جشن میگیرید
  • Faramarz IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    با رفتن بیرانوند که امیدوارم واقعاً این بار تشریف ببرد و ما را از دیدن خودش محروم کنداگر گزینه خارجی درجه یک مد نظر پرسپولیس باشد بسیار خوب است اما بی تعارف اگر گزینه جایگزین دروازه بان های لیگ باشد باید عرض کنم نه هیچ کدام آش دهن سوزی نیستند اشتباه هات شان در جریان لیگ کم نبوده یعنی امیر رضا رفیعی از همه شان بهتر است باید قدری تنها اطمینان به نفس بیشتری پیدا کند و پول قراردادش بیشتر شود خیلی از دروازه بان قدیمی مانند زنده یاد ناصر خان حجازی و احمد رضا عابدزاده هم در آغاز درخشش چنین وضعیتی داشتند یعنی در آغاز کمتر کسی روی آن‌ها حساب باز می کرد اما روی شجاعت مربیان وقت یعنی رایکوف و شادروان پرویز خان دهداری موقعیت پیدا کردند و البته بعدا شایستگی شان را به اثبات رساندند یعنی جوانی چماقی برای اطمینان نداشتن نیست نمونه خارجی هم تا دلتان بخواهد مثلا بوفون که در هفده سالگی خودش را ثابت کرد
  • تاج سرور💙💙💙 BR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    لنگیا درحال فرار ازوی ای آر ،🤣🤣🤣🤣
  • عدالت خواه IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    باور کنید جذب ارونوف و عبدالکریم حسن هم کار این بی بخار نبوده.
  • سلام سرخ IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    باشگاه از زمانیکه رفته زیر حمایت بانک‌ها صد پله گدا تر شده، وقتی خبر اینکه نماینده کنسرسیوم بانک‌ها میخواد میترویچ 50 میلیون دلاری را بیاره پرسپولیس نمیدونستم چجوری جلو خنده ام رو بگیرم، خداروشکر کارم به بیمارستان نکشید.
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    روی بازیکن خارجی خوب میشه خورد پس جذبشون واسه دلال بازی بهتره، درست میگم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی