نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
سرنوشت ۲ بازیکن پرسپولیس به یکدیگر گره خورد/ فقط یک نفر می‌ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس از بین علی نعمتی و فرشاد فرجی با یک نفر تمدید قرارداد می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی سه مدافع پرسپولیس هستند که در پایان فصل قبل قراردادشان به پایان رسیده و در لیست تمدیدی‌های باشگاه قرار دارند.

در این میان اگرچه خبرهایی از اردوی پرسپولیس در مورد مصدومیت کهنه گولسیانی و احتمال تمدید قرارداد نکردن با او شنیده می‌شد اما عملکرد درخشان این مدافع باتجربه در ترکیب تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ به خودی خود باعث شد تا رضا درویش در تماس تلفنی با گیورگی خواهان حضور او در ایران برای تمدید قرارداد شود.

به جز گولسیانی، علی نعمتی نیز بازیکنی بود که در لیست تمدیدی‌های باشگاه پرسپولیس حضور داشت اما به نظر می‌رسد چند پیشنهاد از سوی تیم‌های تراکتور و فولاد به نوعی نعمتی را برای تمدید قرارداد سختگیر کرده است. به گونه‌ای که او در مذاکرات چند روز اخیر خود با باشگاه پرسپولیس اول خواهان دریافت مطالباتش به صورت تمام و کمال شده است. اگرچه برنامه باشگاه پرسپولیس نیز همین بوده و قرار است بلافاصله پس از تمدید قرارداد با بازیکنان از جمله نعمتی طلب او را نیز بپردازد اما گویا نعمتی اول طلب پول کرده و به همین دلیل تمدید قرارداد با او به درازا کشیده است.

برهمین اساس خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که اگر علی نعمتی همچنان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید داشته باشد، باشگاه پرسپولیس با دیگر گزینه موجود در لیست به توافق رسیده و با فرشاد فرجی تمدید خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید: به بهانه تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس؛ عشق به پول یا عشق به تیم؟/ اخاذی ستاره سرشناس از باشگاه با یک عکس دو نفره!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خبیری IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    دوتاشون با تعصب بودن الله وکیلی، ولی نظر شخصیم نعمتی هست ولی فرجی هم خیلی خوب بود اصن نمیدانم، اطلاعی ندارم.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    اصلا و ابدا اینطور نیست هر دو تا عالی و متعصب هستند لطفا فرافکنی نکنید کیسه محترم
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    اصلا و ابدا اینطور نیست هر دو تا عالی و متعصب هستند لطفا فرافکنی نکنید کیسه محترم
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    هردوشون به صدتا چشمی و مرادمند و یزدانی و دانشگر می ارزن
  • Faramarz IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    پرسپولیس جای بهترین هاست و این دو بازیکن این قدر خوب نیستند که بتوانند آن ها را در حد پرسپولیس به لحاظ فنی دانست اگر جا برای کسب تجربه به یک جوان که حتماً قراردادش پایین تر است داده شود بهتر است نعمتی و فرجی از دسته بازیکنانی هستند که ممکن است سلیقه یک مربی خاص (یحیی گل‌محمدی) باشند اما ده مربی دیگر آن‌ها را تایید نکند از این دست بازیکنان مثلا اکبر استاد اسدی را داشتیم که سلیقه حاج مایلی بود و صد هزار مربی دیگر تایید شان نمی کرد البته از مربی ای که یک شبه از کمک مربی تیم جوانان بودن تا سرمربی تیم ملی صعود کرد انتظار چنین کج سلیقگی هایی هم طبیعی بود چون مدارج مربی گری را براساس شایستگی نپیموده بود روابط دستش را در واقع گرفت.
  • اشنا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    مسلما نعمتی. فقط باید از پاسهای تکراری پرهیز و حرکتهایش هم بوسط زمین بیشتر باشه. نعمتی کار تکراری را دوست داره و نمیره یاد بگیره از بهترین دفاعها که میشه بهتر بود و کارهای بهتری کرد زیاد پاس رو به عقب میده و چون نفوذیه میترسه از پاس دادن به هافبکها در حالیکه میتونه هافبکها را تغذیه کنه و حواسش به دفاع هم باشه ضمنا شوت راه دور و سانترهاش هم کمه و ضعیف بهتره کار کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی