نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
از خوزستان تا روسیه با جواد آقایی‌پور؛ گربه سیاه پرسپولیس از چنگ استقلال پرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به بهانه حضور جواد آقایی پور در روسیه، مرور کارنامه لژیونر جدید فوتبال ایران خالی از لطف نیست، پدیده ای که تنها با یک سال حضور در لیگ برتر ایران، لژیونر شده است.

روز گذشته دمیتری آندریف مدیر ورزشی باشگاه اورنبورگ روسیه اظهار داشت: جواد آقایی‌پور به‌زودی به کمپ تمرینی تیم ملحق می‌شود. ما دنبال بازیکنی بودیم که در پُست مهاجم به میدان برود و گزینه‌های زیادی داریم.

با این حساب باید جواد آقایی‌پور را جدیدترین لژیونر فوتبال ایران نامید...

جواد آقایی‌پور متولد ۱۵ آذر ۱۳۷۸ در شهر رشت است که در پست مهاجم بازی می کند، نکته جالب اما در مورد او این است که تنها یک فصل حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کرده و حالا به صف لژیونرهای فوتبال ما اضافه می شود.

آمار جواد آقایی‌پور در لیگ برتر

 آقایی‌پور فقط یک فصل سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد که در تنها فصل حضورش در لیگ برتر آمار جالبی از خود به جا گذاشته است. آقایی‌پور که دو سال قبل در لیگ آزادگان برای استقلال خوزستان توپ می زد و همراه شاگردان سیروس پورموسوی به لیگ برتر صعود کرد، در لیگ برتر بیست و سوم، ۲۹ بازی برای استقلال خوزستان انجام داد.

فصل گذشته، این بازیکن در استقلال خوزستان ۹گل به ثمر رساند، ۳ پاس گل داد و ۶ کارت زرد دریافت کرد. آقایی‌پور ۲۱ بازی در لیگ بصورت کامل انجام داد و در ۵ بازی در ترکیب اصلی تیم استقلال خوزستان قرار داشت و در جریان بازی تعویض شد و در ۳ بازی نیز به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

او تنها یک بار برای استقلال خوزستان بازی نکرد چرا که هفته هجدهم لیگ در تبریز، مقابل تراکتور به دلیل ۴ کارته شدن، محروم بود.

آقایی‌پور ۲ بار نیز در هفته سیزدهم در اهواز، مقابل پرسپولیس و در هفته بیست و نهم در رفسنجان، مقابل مس رفسنجان بریس کرد. هفته بیست و هشتم در تهران مقابل پرسپولیس هم دو پاس گل داد تا گربه سیاه پرسپولیس لقب بگیرد.

از خوزستان تا روسیه با جواد آقایی‌پور؛ گربه سیاه پرسپولیس از چنگ استقلال پرید

کارنامه ملی لژیونر جدید فوتبال ایران

جواد آقایی‌پور، سابقه دعوت به تیم ملی ایران را دارد و به دعوت امیر قلعه نویی پیراهن تیم ملی را به تن کرده است. تنها یک بازی ملی مقابل هنگ کنگ در کارنامه او دیده می شود که در دقیقه ۸۸، وارد زمین شد و یک موقعیت خوب نیز خلق کرد.

مشتریان آقایی‌پور

آقایی‌پور در حالی به اورنبورگ روسیه ملحق شده که یک سال دیگر از قرارداد او با این تیم باقی مانده بود.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و اورنبورگ روسیه، تیم‌هایی بودند که پس از درخشش این بازیکن در لیگ برتر به مهاجم استقلال خوزستان پیشنهاد دادند و مذاکراتی با این بازیکن داشتند.

در نیم فصل گذشته نیز باشگاه استقلال به دنبال جذب آقایی‌پور بود و در لیست نکونام نام این مهاجم قرار داشت که پس از پیشنهاد باشگاه استقلال به همتای خوزستانی خود، نجفی مدیرعامل وقت این باشگاه درخواست معاوضه آقایی‌پور با زبیر نیک نفس را داد که با مخالفت زبیر برای بازی در تیم استقلال خوزستان، این معاوضه منتفی شد.

جواد نکونام برای فصل جدید هم روی جذب آقایی‌پور نظر داشت اما شوق و ذوق لژیونر شدن این بازیکن را از استقلال دور و راهی روسیه کرد.

بیشتر بخوانید: بازیکنان جدید استقلال و پرسپولیس رونمایی می‌شوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نگار RU ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    لیگ روسیه آخه؟؟ این همه حق انتخاب لیگ روسیه؟ شد مثل محبی که هر کاری میکنه فقط زودتر برگرده لیگ ایران
    • پرسپولیس فاسد IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      لیگ روسیه خیلی از لیگ آماتور ایران بهتره پول بیشتری هم میگیره
  • Unknown IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    اگه جواد آقایی پور می رفت به استقلال نکونام مثه مهرداد محمدی خودش رو به باد فنا می داد
  • abc IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    لیگ روسیه کجای دنیا یا کجای اروپا هست لیگ ایران که خیلی بهتره
    • ناشناس IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      لیگ ایران کجاش خوبه تیم های روسیه قهرمان لیگ اروپا جام یوفا شدن لیگ ایران آماتور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی