نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
۰ |
۱
مقصد احتمالی ستاره بارسلونا مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد آرائوخو در صورت ماندن در بارسلونا باید قراردادی زیر قیمت بازار امضا کند و اگر با کاهش قیمت موافقت نکند فروخته خواهد شد و در حال حاضر منچستریونایتد پافشاری زیادی برای خرید او دارد.

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا همواره بر این موضوع تاکید کرده که از حضور در کاتالونیا راضی است، اما از ژانویه احتمال جدایی از آبی‌اناری‌ها را رد نکرده است. مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او از فوریه آغاز شده اما هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده و همین موضوع باعث شده که احتمال فروش او بالا برود.

بلوگرانا در سال ۲۰۲۲ از آرائوخو خواست تا شرایط بد اقتصادی باشگاه را بپذیرد و با پایین بودن قیمت موافقت کند و قول داده بود که در قرارداد بعدی خود غرامت دریافت خواهد کرد، اما باشگاه دوباره از او می‌خواهد که قراردادی زیر قیمت بازار امضا کند. در حالی که دو سال از قرارداد او باقی مانده است، بارسلونا یا باید این ستاره اوروگوئه‌ای را با مبلغی پایین به بند بکشد یا او را با مبلغی خوب بفروشد.

بایرن مونیخ در ژانویه به دنبال آرائوخو بود، اما جدایی توماس توخل شانس این انتقال را کاهش داد، با این حال منچستریونایتد همچنان به این ستاره علاقه نشان می‌دهد. اسپورت در صفحه اول روزنامه گزارش داده که منچستریونایتد می‌داند که آرائوخو قراردادش را تمدید نمی‌کند بنابراین بر خرید او پافشاری می‌کند.

با توجه به شرایط مالی بارسلونا و با توجه به این واقعیت که سایر بازیکنان این تیم علاقه چندانی به خروج ندارند، فروش آرائوخو یک ضرورت به حساب می‌آید. هرچند بارسا با فروش او یک مدافع میانی عالی را از دست می‌دهد اما اگر نتواند او را به امضای قراردادی ارزان ظرف دو ماه آینده راضی کند مجبور می‌شود که او را با مبلغی معقول بفروشد.

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم بارسلونا به ستاره خط دفاعی/ تمدید یا فروش؟ تکلیف به زودی مشخص می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی