نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
با این سبک‌ بازی، امیدی به قهرمانی استقلال ندارم/ باشگاه در مورد رضایت از استقلالِ نکونام نظرسنجی بگذارد! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن بیاتی نیا، پیشکسوت استقلال گفت: با سبک بازی که پرسپولیس، سپاهان‌ و حتی تراکتور دارد من بعید می دانم استقلال با این بازی ها بتواند قهرمان شود.

به گزارش خبرورزشی، محسن بیاتی نیا در مورد دو دستگی‌ که‌ در مورد تمایل به ماندن‌ یا رفتن نکونام‌ وجود دارد به خبرورزشی گفت: باید ببینید کارشناسان یا هواداران‌ که می گویید طرفدار فوتبال هجومی هستند یا دفاعی. مثال‌ من خودم بازی هجومی را دوست دارم و فکر می کنم بعضی ها هم نتیجه را مهمتر می دانند. همین بازی های جام‌ملت های اروپا را که‌ نگاه می کنید برخی تیم ها دفاعی بازی می کنند و این نشان‌ می دهد  به هرحال این‌سبک وجود دارد و طرفداران خودش را دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه عده ای بازی های استقلال را در فصل گذشته کسل کننده‌ می دانستند هم گفت: شما می دانید برخی مدیران، فوتبالِ جذاب دوست دارند و به همین‌دلیل هم حتی با وجود کسب نتایج خوب ممکن‌ است آن‌ سرمربی را کنار بگذارد. فکر می کنم برخی از باشگاه ها وقتی در تصمیم گیری به بن بست می خورند، نظرسنجی می گذارند تا هواداران تصمیم‌ بگیرند و من فکر می کنم هواداران استقلال می توانند بگویند از سبک‌ مربیگری نکونام‌ راضی هستند یا نه.

بیاتی نیا در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این سبک بازی می تواند فصل آینده‌ قهرمان شود یا نه گفت: به نظر من خیر! شما رقبای استقلال را ببینید که چه فوتبال تهاجمی بازی می کنند. به همین دلیل است که آنها در یک‌ رقابت ماراتن‌گونه‌ توانستند برنده شوند. با سبک بازی که پرسپولیس، سپاهان‌ و حتی تراکتور دارد من بعید می دانم استقلال با این بازی ها بتواند قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • حسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    مطمئن باش نا امیدیت بیهوده نیست . قطعا استقلال با نکونام باید خواب قهرمانی را ببیند و بازی هجومی و زیبا از استقلال را باید در رویاهایمان ببینیم
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اولا که ایشان در استقلال فقط ۷ تا بازی کرده ، پیشکسوت که هیچ حتی استقلالی هم نمیشه محسوبش کرد ، حالا چرا نوشتید پیشکسوت ؟ چون سناریوی اینجوری برای زدن استقلال و نکونام بهتره و ردی هم از کسی باقی نمی مونه و مثلاخود استقلالیا رو به جان استقلالیا انداختید ! دوم اینکه سبک بازیهای دو تیم سپاهان و تراکتور رو اونم با مربیان خوب خارجی دیدیم یکی سوم و دیگری چهارم اونم با ۱۰ امتیاز اختلاف با استقلال !! منظور کلی بنده اینه که هر کسی با هر مزاج و تفکری میتونه اظهار نظر کنه اما نه خودش و نه دیگران نباید فکر کنن که داره درست میگه ، حرفهای برخی از دوستان فقط جنبه خودنمایی و شعار داره و اصلا اجرایی نیست چرا که تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس باید پاسخگوی میلیونها نفر از مردم باشند و نمیتونن بخاطر مزاج سرد یا گرم چند تا کارشناس دل رو بزنن به دریا ....
    • حسین IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      در جواب استقلال قهرمان قهرمان : اینکه شما طرفداران نکونام دچار توهم توطئه هستید چیز عجیبی نیست چرا که اربابتان به جای اینکه قبول کند چیزی بارش نیست مدام بهانه می آورد چرا نمی خواهید قبول کنید مربی مورد علاقه تان هیج چی بارش نیست و فقط مثل طرفدارانش حرف مفت میزند و چرا فکر میکنید فقط شما هوادار استقال هستید؟ من 63 سال از خدا عمر گرفته ام و از روزی که یادم میاید استقلالی بوده و خونم آبی است ولی چون مخالف نکونام هستم از نظر شما یک لنگی متعصب هستم مطمئن باشید امسال هم با این مربی بزدل باید در حسرت جام بمانیم
  • MMD IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    والا تا جاییکه من میدونم برای اینکه وضعیت یک تیم رو بسنجیم باید به جدول لیگی که اون تیم درش حضور داره مراجعه کنیم. تعداد گل زده و تعداد گل خورده و تعداد باخت و مساوی و برد اون تیم کارنامه فنی تیم محسوب میشه. از طرفی برای اینکه سنجش ما جامع تر باشه به کیفیت بازیکنها و داوری لیگ و حتی تیمهای حریف هم میشه رجوع کرد.
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    عزیزم انتظار داشته باش دوم یا سوم بشه در حضور سرور فوتبال ایران پرسپولیس کبیر دومیتون هم با ریسک انتظار داشته باشید پرسپولیس قهرمان بلامنازع ایران ،یادت نره ولی دوم شدن هم قهرمانی حساب میشه براتون مسئله اینه با وجود نکونام امسال برای بقا درلیگ باید بجنگید.
  • استقلال با غیرت IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    استقلال امسال بهترین نتیجه گرفت با نداشتن بازیکن بهترین مربی تو ایران نکونام با غیرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی