نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم/ می‌خواهیم دل مردم ایران را شاد کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که سطح فوتبال در دنیا و کشورهای مختلف، در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.

پس از قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، مشخص گردید که ایران با تیم های ملی قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه شده است. این مراسم در کوالالامپور برگزار شد که سرمربی تیم ملی نیز در آن حضور داشت.

امیر قلعه نویی پس از قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی گفت: همانطوری که می دانید، قرعه کشی انجام شد و در گروه A قرار گرفتیم. به هر حال فوتبال در دنیا به هم خیلی نزدیک شده است. نتایجی که در جام ملت های اروپا به دست آمد، نشان داد که کشورها روی فوتبال در حال سرمایه گذاری هستند. این باعث شده که فوتبال هم در دنیا و هم در آسیا خیلی خیلی به همدیگر نزدیک شود.

او ادامه داد: درباره گروهی که در آن قرار داریم باید بگویم که قطر، قهرمان دو دوره قبل جام ملت های آسیا است و سرمایه گذاری کرده است. آنها لیگ خیلی معتبری دارند. ازبکستان یکی از کشورهایی است که روی تیم های پایه سرمایه گذاری کرده و با نتایجی که به دست آورده، نشان داده یکی از قدرت های رو به پیشرفت است.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: امارات نیز جدیداً در حال سرمایه گذاری است و در جام ملت های آسیا نیز با آنها روبرو شدیم. به هر حال ما ایران هستیم و با نتایجی که در سال گذشته به دست آوردیم و در سید یک قرار گرفتیم، مطمئناً به عنوان یکی از دو تیم نخست به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

قلعه نویی در پایان گفت: امیدوارم با بازی های خوب و نتایج مثبتی که به دست خواهیم آورد، دل مردم ایران را شاد کنیم، چون این وظیفه ماست.

بیشتر بخوانید: قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛ ایران با قطر و ازبکستان همگروه شد/ قلعه‌نویی از گروه مرگ فرار کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایران IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    تو رو خدا با این گروه ساده صعود نکن بازی سختون دقیقا کدوم بازیه
  • امیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    این که خیلی واضح است!! وقتی ۸ تیم از آسیا با نیم سهمیه دیگر می روند جام جهانی، اگر بقال سرکوچه ما هم سرمربی ایران بود باز هم می رفتیم جام جهانی!
  • مهران IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    چه غافلگیر کننده!! خیلی یهویی گفت😳🤣😔
  • فرهاد US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    خیلی گروه سختی افتاد ایران.با تدابیر کادرفنی مخصوصاً سعید الهویی ایشالله صعود میکنیم..غیر ممکن وجود نداره ،کره شمالی و قرقیزستان.وای خیلی سخته.. قلعه نویی با بهترین بازیکنان تاریخ استقلال تو آسیا نتیجه نگرفت.حق داره بگه ایشالا صعود میکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی