نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
خشم هواداران از این بازیکن؛ او تنبل و کند است!/ تیم به خانه برمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام با عملکرد ضعیفی که در این سه بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ از خود نشان داد با خشم هواداران انگلیسی روبرو شده است.

انگلیس در آخرین بازی مرحله گروهی خود نیز عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست در مقابل دفاع مصمم اسلوونی کاری از پیش ببرد و به نتیجه ۰-۰ رضایت داد. جود بلینگام که به وضوح خالی از انرژی شده بود به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. او عملکرد ضعیفی مقابل اسلوونی از خود نشان داد و هیچ موقعیتی ایجاد نکرد، شوت به چارچوب نداشت و حتی بیشترین تعداد توپ را (۱۶) برای تیمش از دست داد. او در یورو ضعیف بود، تنها یک شوت به ثبت رساند و در هر سه مسابقه تنها یک موقعیت ایجاد کرد.

هواداران او را به باد انتقاد گرفتند و از مربی نیز به خاطر بازی دادن به او و بیرون نکشیدنش از زمین انتقاد کردند. آنها بلینگام را تنبل و کند خطاب کردند و او را نماینده ضعیفی برای کشور دانستند. خیلی‌ از انگلیسی‌ها نیز نوشتند که تیم به زودی به خانه برمی‌گردد و هیچ امیدی به قهرمانی آنها نیست.

انگلیس با وجود عملکرد ضعیفش موفق شد به عنوان صدرنشین گروه به یک‌هشتم صعود کند. آنها صربستان را بردند و مقابل دانمارک و اسلوونی مساوی کردند و با ۵ امتیاز به دور بعدی راه پیدا کردند. اگر سه‌شیرها به موفقیت در یورو ۲۰۲۴ فکر می‌کنند باید پیشرفت قابل توجهی در خیلی از زمینه‌ها داشته باشند. بازی مرحله یک‌هشتم نهایی در ۳۰ ژوئن در فلتینس آرنا در گلزنکرشن برگزار خواهد شد و امکان دارد که انگلیس با هلند که به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رتبه سومی به دور بعدی صعود کرده، روبرو شود.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط تیم‌های سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴/ صعود ۲ تیم قطعی شد؛ بقیه در انتظار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی