نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
۵ |
۰
این ۲ بازیکن گل‌گهر در لیست خرید پرسپولیس نیستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد زنده‌روح و مهدی تیکدری در لیست خرید باشگاه پرسپولیس نیستند.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران آغاز نشده، اما اخبار و حواشی این حوزه شروع شده و بسیار هم داغ است. یکی از تیم‌هایی که در این حوزه پر خبر بوده به مانند هر فصل پرسپولیس است. گمانه زنی رسانه‌ها در مورد لیست ورودی و خرجی باشگاه پرسپولیس از همان هفته‌های پایانی لیگ شروع شد و حالا به اوج رسیده است. در این میان البته نام‌هایی نیز به عنوان بازیکنان جدید در لیست خرید باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شوند که هیچکدام از مدیران باشگاه آن را تایید نمی‌کنند.

احمد زنده‌روح و مهدی تیکدری دو نامی هستند که به تازگی از آن‌ها به عنوان دو بازیکنی که با پرسپولیس توافق کرده اند نام برده و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و از ثبت قرارداد با آن‌ها نیز خبر می‌دهند.

این درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچکدام از این اسامی را تایید نکرده و تاکید دارند برنامه ای برای جذب آن‌ها نداشته و ندارند.

گفتنی است که پرسپولیس در خط میانی با حضور نفراتی چون سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده لو و همین طور یاسین سلمانی کمتر نیاز به جذب بازیکن در پست‌های ۶ و ۸ این منطقه از زمین دارد. ضمن این که میلاد سرلک نیز بازیکنی است که به عنوان بازیکن-سرباز از پرسپولیس راهی ملوان شده و باید به پرسپولیس برگردد. همین موضوع احتمال جذب احمد زنده‌روح را به کمترین میزان می‌رساند. در پست دفاع راست نیز که از مهدی تیکدری نام برده شده پرسپولیس علاوه بر تلاش برای بازگرداند دانیال اسماعیلی فر به دنبال جذب یک مدافع خارجی است.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس برای دعوا با درویش به ملاقات فردوسی پور رفت/ همه سر کار بودیم؛ قبل از سفر خارجی، کار تمام شده بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    درویش با جذب مربی بی‌کیفیت که از همه‌ تیمها اخراج شده به پرسپولیس خیانت بزرگی کرده، اسپانسر و مالک باشگاه هم مقصر هستند. پرسپولیسی‌های عزیز ، لطفا بانک‌شهر و محصولات طبیعت رو تحریم کنید... لطفا نشر بدین تا بفهمن که قدرت واقعی پرسپولیس، هوادارن هستن. . زنده باد پرسپولیس بزرگ.
  • تعصب قرمز IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    مگه چند تا هافبک دفاعی میخوایم تازه 3 یا 4 تا هم اصافه داریم، منظور آقای زنده روح است.
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    اگر خبر درست باشد و لیموچی و اسلامی را گرفته باشند بابا ایواله دارند، حالا میمونه مغانلو، آقائی پور و محبی با دیگر بازیکنانی که داریم دیگر چه شود. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  • ستاره سزخ IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    اگر مغانلو نمیشه محمدرضا آزادی که میشه، ترکیب آزادی و آقائی پور عالی است آل کثیر هم هست دیگه نور اعلی نور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی