نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
دلیل تسلط رئال‌مادرید در بازار نقل‌وانتقالات/ پای بارسلونا هم در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید در جذب ستاره‌های نوظهور بسیار موفق عمل کرده و یکی از دلایل موفقیت آنها در بازار نقل و انتقالات مشکلات مالی مداوم بارسلوناست.

خرید وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس اتفاقی هوشمندانه برای رئال مادرید بود و مدتهاست که استراتژی آنها از جذب ستاره‌های تقریباً شناخته شده و انحصاری به جذب استعدادهای آینده‌دار در سراسر جهان تغییر کرده و رکورد آنها در انجام این کار واقعا بی‌نظیر بوده است.

بازیکنانی مانند راینیر ژسوس، اورلین شوآمنی، جود بلینگام، اندریک فیلیپه و ادواردو کاماوینگا همگی رئال مادرید را به پیشنهادهای سودآورتر ترجیح دادند. لنی یورو هدف بعدی آنهاست و اوضاع برای رئال مادرید مثبت به نظر می‌رسد.

به گزارش رلوو، سه دلیل اصلی برای توسعه استراتژی انتقال و موفقیت آنها در این زمینه وجود دارد. اولین مورد بحران اقتصادی در بارسلونا است که مانع از رقابت آنها با رئال مادرید برای جذب استعدادهای برتر جوان شده است. پیش از این، حضور بارسلونا نه تنها بر شانس آنها برای جذب بازیکن تأثیر می‌گذاشت، بلکه باعث افزایش قیمت نیز می‌شد.

مورد دوم این واقعیت است که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دورانی تاریخی را پشت سر گذاشت و بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ چهار قهرمانی به دست آورد، و همین موضوع آنها را به مقصد شماره یک بازیکنانی که به دنبال کسب برترین افتخارات هستند تبدیل کرده است. چنین دستاورد بزرگی جایگاه آنها را دوباره در فوتبال افزایش داد و آنها را به عنوان باشگاه برتر معرفی کرد.

در نهایت، مدیر استعدادیابی جونی کالافات، نقش مهمی در شناسایی استعدادهای برتر رئال مادرید داشته است، و باعث شده که باشگاه این کار را زودتر از سایر تیم‌ها انجام ‌دهد و مقدمات معاملات را فراهم کند. توانایی او در انجام این کار در نامهای ذکر شده کلیدی بوده است، و حتی جوانان کمتر موفقی مانند تاکفوسا کوبو و مارتین اودگارد نیز خوب ظاهر شده‌اند.

رئال مادرید با وجود خداحافظی با یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود، با بازیکنانی مانند کاسمیرو، سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو، رافائل واران و مارسلو ویرا، موفق شد مهره‌های خوبی برای دهه آینده بچیند. آخرین نفری که از تیم جدا شد تونی کروس بود و کاماوینگا و شوآمنی برای پر کردن جای او حاضرند.

بیشتر بخوانید: در ستایش دو جوان که جای مسی و رونالدو را خواهند گرفت/ از برادری و رفاقت تا شماره ۱۰ شدن با پیراهن دشمن‌های دیرینه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی