نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
ناگلزمن: داور قاطع نبود/ نبردیم ولی از بازی قبلی بهتر بودیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که داور قاطعیت لازم را نداشت اما در مجموع از عملکرد تیمش و نتیجه‌ای که گرفته راضی‌ست.

تیم ملی آلمان که دو بازی اول خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی به پایان رسانده بود در بازی آخر دور گروهی مقابل سوئیس به تساوی ۱-۱ رضایت داد و به عنوان صدرنشین به دور یک‌هشتم نهایی صعود کرد. سوئیس نیز با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه موفق به صعود به دور بعدی شد.

یولیان ناگلزمن از عملکرد تیمش راضی بود اما انتقادات زیادی به داوری بازی داشت. سرمربی ژرمن‌ها اظهار داشت: «جو ورزشگاه را گرم کردیم و این موضوع مهمی بود. قبل از بازی سکوت زیادی حاکم بود. لحظات خوبی داشتیم. به عقیده من گل اندریش سالم بود و خطایی رخ نداد. داور باید بازی را ادامه می‌داد. به نظرم داور قاطعیت لازم را نداشت. کارت زرد به تاه هم سختگیرانه بود. در هر صورت او بر اساس  آنچه دید قضاوت کرد. می‌دانیم که رائوم سانترهای فوق‌العاده‌ای داشت. این بزرگترین نقطه قوت اوست. فولکروگ هم سرزن فوق‌العاده‌ای است. رائوم در مواقع مناسب سانترهای زودهنگام انجام می‌داد. بازیکنان کناری ما هم خوب توپ را قطع می‌کنند. به همین دلیل بود که شاهد یک گل با ضربه سر زیبا بودیم.»

ناگلزمن در ادامه افزود: «به نظرم امروز بهتر از بازی با مجارستان بازی کردیم. سوئیس به خوبی برای بازی آماده شده بود و ما با سیستمی متفاوت از آنچه آنها انتظار داشتند بازی کردیم. اگر می‌توانستم نتیجه را انتخاب کنم، با توجه به بازی‌های پیش رو، ترجیح می‌دادم به جای یک پیروزی ۴-۰ قاطع، ۱-۱ مساوی کنیم.»

بیشتر بخوانید: آلمان دقیقه آخر از شکست گریخت/ ژرمن‌ها صدرنشین شدند +جدول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    گل هاینریش قطعاً درست بود مردود شدن گل هاینریش هم یکی از دلایلی ست که VAR مشکل داوری فوتبال را کاملآ حل نخواهد کرد خطا و یا بهتر است بگوییم برخورد جمال موسیالا با بازیکن سوییس که سبب مردود شناخته شدن گل هاینریش شد پس از این بود که مدافع سوییس توپ را دفع کرده بود نه این که برخورد موسیالا در دفع کردن او تاثیری گذاشته باشد کما این که گل دی بروینه به رومانی در شرایطی به ثمر رسید که پس از ضربه آخر او پایش به زانوی دروازه بان رومانی در شرایط کاملآ خطا برخورد داشت اما او قبل از این برخورد ضربه اش را زده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی