نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
درخواست قابل توجه چهره ملی‌پوش از پرسپولیس/ انتقال این بازیکن در هاله‌ای از ابهام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد آقایی پور مهاجم مدنظر سرخ ها درخواست بسیار بالایی از مدیران پرسپولیس داشته است.

به گزارش خبرورزشی، با وجود اینکه پرسپولیس بدون سرمربی است و هنوز وضعیت نیمکت این تیم مشخص نشده، مذاکره مدیران این تیم با چند بازیکن مطرح لیگ برتری آغاز شد ولی هنوز پرسپولیس نتوانسته با بازیکن جدیدی قرارداد ببندد.

یکی از گزینه هایی که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار داشت، جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان بود. این بازیکن که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد، در لیست نقل و انتقالاتی اوسمار قرار داشت و از همین رو طی روزهای گذشته مدیران پرسپولیس با وکیل این بازیکن جلسه‌ای را برگزار کرد.

آقایی پور با استقلال خوزستان قرارداد دارد و گفته می‌شود مبلغ رضایتنامه این بازیکن ۱۰ میلیارد گذاشته شده است. در جلسه‌ای که بین وکیل آقایی پور و یکی از مدیران پرسپولیس برگزار شد، این بازیکن جدا از پول رضایتنامه و برای خودش هم مبلغ بسیار بالایی را پیشنهاد داد که بلافاصله از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد.

رقم پیشنهادی این بازیکن جوان به مراتب بالاتر از سقف پرداختی باشگاه پرسپولیس بوده و همین موضوع باعث شده تا مذاکرات طرفین فعلا به بن بست برسد و به توافق منجر نشود. گفته می‌شود این بازیکن از استقلال هم پیشنهاد دارد و مذاکراتی را هم با این باشگاه انجام داده است.  

بیشتر بخوانید: مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خارج از دسترس پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • شروین IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    چقدر جوگیر میشن زود... این بازیکن اگر ۱۹-۱۸ سالش بود ارزش ۶۰۰.۰۰۰ دلار رو داشت ولی الآن نهایت ۴۰۰.۰۰۰ تا با پول رضایت نامه
  • حاج ۳لسچ IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    این بازیکن از لیگ یک با اس خوزستان بود و فصل گذشته اولین حضورش در لیک برتر بود که در چند بازی آخر درخشش داشت بخصوص دربازی با پرسپولیس که به چشم آمد رفت در ویترین پس صرفا با چند بازی بازیکنی فوق ستاره نمیشه بنظر من این بازیکن فارغ از فضای رسانه ی دراون حد نیست که براش هزینه آنچنانی بشه با توجه به سوابق قبلی بهتره مسولین پرسپولیس تحت تاثیر جو و فضای رسانه ی وبازار گرمی نشن چون برای مسابقات آسیایی بازیکنان با تجربه درعین حال نخبه و بازی درآر نیاز هست نه بازیکنان بی تجربه !
  • Faramarz IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    جواد آقایی پور می تواند در پرسپولیس که اولویتش فوتبال تهاجمی ست شکوفا بشود چون فوروارد در چنین محیطی بزرگ خواهد شد نه در تیمی که نگاه مربیش تدافعی باشد در این تیم هر چند که پول بالایی هم دریافت کند فوتبالش خراب خواهد شد درست مانند طارمی که فوتبالش با برانکو شکوفا شد وقتی فوتبال بازیکن شکوفا شد پول زیاد هم می آید حالا همین طارمی فرض کنید به پست برانکو نمی خورد به تیم دیگری می رفت پول بیشتری هم دریافت می کرد جایگاهش اینجایی که الان هست نبود.برای هر فوتبالیستی در گام نخست شکوفا شدن فوتبالش در اولویت باشد
    • نصیر IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      آره مثل مهدی عبدی، دهقانی، سورگی، و ...
  • تعصب قرمز IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    این بازیکن شمالی است و همه شمالی ها پرسپولیسی خالص هستند ما هم بعداز ارتش سرخ، نساجی رو دوست داریم امسال هم این تیم بود قهرمانی را به ما هدیه داد.
    • گرگان آبی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      خواب دیدی خیر باشه . ما که شمالی هستیم بیشتر آبی میبینیم
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    پسر خوب آقای آقائی پور داری با دست، دست کردنت خودت را از چشم، هوادارها می اندازی.
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    این ترابی و اسماعیلی فر فکر میکنند کی هستن بهتر که بروند به جهنم بازیکن خوب زیاده اینها بعداز پرسپولیس هم فوتبالشان تمام میشه هم محبوبیتشان پرسپولیس جای بزرگان است
  • بهرام DE ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    به نظر من درخشش در تیمهای پایین جدول دلیل خوبی برای ادامه عملکرد در تیمهای بزرگ نیست، چون تو تیمهایی مثل استقلال خوزستان همه بازیکنها به اون پاس میدن چون تک ستاره و تک مهاجم تیمه، اگر مهاجمی تونست تو پنج شش تیم اول چهره بشه، اونوقت میتونه تو تیمهای بزرگ موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی